nieuwe belbundel Dutchtone...

Pagina: 1
Acties:

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46
Hey,
ik zag vanmorgen in de Spits een advertentie staan van Dutchtone...

Hierin kondigden ze aan dat je vanaf nu bij hun abo's je belbundel oneindig mee kon nemen (ipv 2 maanden ofzo)

Nu zit ik nog vast aan mijn 'oude' D* abo, waarbij dat niet kan...
weet er niet toevallig iemand of het mogelijk is om (gratis) over te switchen? want dit nieuwe is veel aantrekkelijker natuurlijk?

Leeg - Sinds 20180907

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 10:26

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Toevallig zag ik dit gisteren dus ook. Omdat ik toch al wilde weten hoe het nu met mijn belminuten zat heb ik gelijk ff gebeld. Nu schijnt het dat je gratis kan switchen, mits je maar een even duur of duurder abbo neemt. Ik wil straks weer even bellen om het switchen door te geven. Ik bel namelijk bijna alleen maar mobiel en dan is het nieuwe systeem dus voordeliger.

Bennie gek, ben een koe!

• Chillz
Precies, bellen naar mobiel schijnt ook stukkie goedkoper te worden...

Maar je moet zelfde of duurder abo nemen?

ik heb nu Fl. 45,-
en het nieuwe abo kost 20 (Fl. 44,07)
dat wil dus zeggen dat ik die niet kan nemen??? :?

Leeg - Sinds 20180907

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Valt wel mee met die nieuwe belbundels. Zoals zoveel dingen, wordt je bij de invoering van de eure eventjes goed van achteren genomen :r

De goedkoopste belbundel gaat van 20 naar 33 gulden, okay die van 20 was niet echt aantrekkelijk met 1 piek per minuut maar toch. Je ziet gewoon dat over de hele lijn de abos stukken duurder zijn geworden

Maar over de oude allin 180, deze is vervangen door 20 euro (44 piek). Je betaalt ipv 50 naar mobiel en 25 naar vast ALTIJD 40 cent. Niet echt een vooruitgang.

• Chillz
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:16 schreef LuCaS het volgende:
...
Maar over de oude allin 180, deze is vervangen door 20 euro (44 piek). Je betaalt ipv 50 naar mobiel en 25 naar vast ALTIJD 40 cent. Niet echt een vooruitgang.
voor mij wel een vooruitgang moet ik zeggen...
de meeste belletjes die ik pleeg gaan toch altijd naar mobiel

Leeg - Sinds 20180907

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb zojuist gebeld met Dutchtone en mijn abo omgezet. Dit is geen probleem, gratis en je abo word niet met een enige duur verlengd. Mensen die naar een goedkoper abo willen overstappen moeten een x bedrag bij betalen. Dit komt doordat zij een abo hebben afgesloten met een bepaalde korting op het toestel die daar ook in zat verwerkt.

By the way, ik heb even geklaagd over de slechte rekeningen, onduidelijk en er staat nooit op of je nog minuten over hebt. Nu ga ik dus voortaan altijd gespecificeerde rekeningen krijgen zonder axtra kosten. Schijnt altijd gratis te zijn.

Bennie gek, ben een koe!

• Chillz
denk dat ik straks ergens ook maar eens ga bellen

ik wil trouwens ook gespecificeerde rekeningen *D
gelijk maar ff regelen...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 12:49 schreef ederooij het volgende:
........

By the way, ik heb even geklaagd over de slechte rekeningen, onduidelijk en er staat nooit op of je nog minuten over hebt. Nu ga ik dus voortaan altijd gespecificeerde rekeningen krijgen zonder axtra kosten. Schijnt altijd gratis te zijn.
Of je nog minuten/beltegoed over hebt,
kan je horen als je het rekeninginfonummer belt. ;)
Dat is ook nog eens up-to-date in tegenstelling tot een rekening die je pas na een week ontvangt ;)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:19
Okay!
stomme aktie mensen.

Want ze hebben bij Dutchtone nu ook het start dubbeltje.
En als je dus de voicemail van iemand krijgt, was je daar normaliter 1 cent voor kwijt. Nu dus 11 cent + 1 cent.

Als je alleen lange gesprekken voert is het misschien handig, maar had dan de Duchtone Business abbo genomen.

Kijk eens op je rekening hoeveel telefoontjes je pleegt, en doe dat eens keer 11 cent.
Dat ben je dus extra kwijt.

American Express vraagbaak

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:49 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Of je nog minuten/beltegoed over hebt,
kan je horen als je het rekeninginfonummer belt. ;)
Dat is ook nog eens up-to-date in tegenstelling tot een rekening die je pas na een week ontvangt ;)
ik belde gisteren en dan krijg je het volgende te horen.
Vrouw: uw belbundel(oid) is op, onze rekeningweergave is tot 27 september bijgewerkt.

Dat schiet dus niet op. Maar het maakt mij niet eens zoveel uit hoeveel minuten ik verbruik. Ik wil gewoon weten wat ik wel of niet gebeld heb zonder dat ik allerlei berekeningen moet gaan zitten doen.

Bennie gek, ben een koe!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:13 schreef ederooij het volgende:

[..]

ik belde gisteren en dan krijg je het volgende te horen.
Vrouw: uw belbundel(oid) is op, onze rekeningweergave is tot 27 september bijgewerkt.

Dat schiet dus niet op. Maar het maakt mij niet eens zoveel uit hoeveel minuten ik verbruik. Ik wil gewoon weten wat ik wel of niet gebeld heb zonder dat ik allerlei berekeningen moet gaan zitten doen.
De mevrouw zegt: "U heeft de gehele bundel van deze maand verbruikt" ;)

En ze hebben een technische storing waardoor het updaten van de Rekeninginfo dus wat minder gaat. Voor een gespecificeerde rekening moet je gewoon even bellen met 777.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1