Toon posts:

Tweakers.net te breed in Opera ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat T.net in Opera 5.12 aan de rechterkant een stuk breeder is en toch staat er niets in dat deel.....

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 22:26
geen idee, heb je er last van? ;)

zelf vind ik opera zo fuck met al die balken! komt mi9sschien ook omdat ik 800x600 draai :P

Verwijderd

Topicstarter
heb er geen last van, wil alleen altijd alles weten :)

hier op 1600 x 1024 draait het lekker, het is alleen zo'n eind naar de back button elke keer ;)

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Op dinsdag 30 oktober 2001 13:43 schreef Zotty het volgende:

hier op 1600 x 1024 draait het lekker, het is alleen zo'n eind naar de back button elke keer ;)
Daarvoor kun je dan natuurlijk de backspace gebruiken. Of nog beter, zet de backspace als toets onder de duimknop van je muis! Doe ik ook, surft relaxed..

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:46
je kunt natuurlijk ook de "mouse gestures" gebruiken voor de back-functie (o.a.)....

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Of druk gewoon de [Z]-toets in...
([X] = forward)

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 15:26

E-Rick

I love it :7

Terug- en vooruitbladeren met de muis in opera:
Rechtermuisknop ingedrukt houden, elk klikje op linker muisknop is een pagina terug, en natuurlijk precies andersom om vooruit te bladeren.
Persoonlijk word ik daar helemaal gestoord van, want telkens als ik IE gebruik (omdat een site niet goed werkt in opera) probeer ik ook op die manier terug te bladeren, of gewoon in windoos verkenner. En dat lukt dan dus niet....
Is er geen programmatje voor windoos verkenner die die gestures e.d. ook buiten opera laat werken??

Choose life

Verwijderd

Wat ik ook irritant vind bij opera 5.12 is dat ik in de search van GoT, als ik in alle forums wil zoeken, het hele lijstje moet selecteren. Ik kan nl. niet geen enkele selecteren, de eerste in de lijst is standaard geselecteerd, en uitzetten gaat niet :(

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Op dinsdag 30 oktober 2001 19:09 schreef Lynx666 het volgende:
Wat ik ook irritant vind bij opera 5.12 is dat ik in de search van GoT, als ik in alle forums wil zoeken, het hele lijstje moet selecteren. Ik kan nl. niet geen enkele selecteren, de eerste in de lijst is standaard geselecteerd, en uitzetten gaat niet :(
dat gaat wel :)
Ctrl + linkermuisknop op het eerste forum, taadaa --> zoeken in alle forums like MSIE

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Goed, bedankt (waarom ben ik daar nou niet opgekomen? |:()
't zou trouwes nog mooier zijn als ie gewoon standaard nix selecteert

Verder wel ideaal browsertje :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> LA :)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:41
heb allerlei problemen met opera, sommige paginas zien er heel vreemd uit en functioneren niet, ook java werkt niet, hoewel ik daar echt een plugin voor geinstalleerd heb! :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Op dinsdag 30 oktober 2001 11:40 schreef Zotty het volgende:
Hoe kan het dat T.net in Opera 5.12 aan de rechterkant een stuk breeder is en toch staat er niets in dat deel.....
Waar vergelijk je dan mee? Bij mij is hij in ieder geval even breed als in IE6, net opgemeten :P.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Pagina: 1