Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
ik heb dit ook gehad, heel vaag.
en de html file die hij dan opslaat is weer het scherm waar je kan kiezen om je attachment te downloaden, toen ik daar weer op download klikte ging hij welk het bestand zelf downloaden.
ik weet het...omslachtig....marja je doet er niks tegen
en de html file die hij dan opslaat is weer het scherm waar je kan kiezen om je attachment te downloaden, toen ik daar weer op download klikte ging hij welk het bestand zelf downloaden.
ik weet het...omslachtig....marja je doet er niks tegen
Heb ik ook geprobeerd,
maar dat wil ook niet lukken
maar dat wil ook niet lukken
Leeg - Sinds 20180907
ey dat heb ik ook gehad. Errug vervelend 
Maar als je de eerste keer op "open oplocatie"(ofzo( drukt en dan de volgende op opslaan dan doet t wel. Errug raar
Maar als je de eerste keer op "open oplocatie"(ofzo( drukt en dan de volgende op opslaan dan doet t wel. Errug raar
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
waarom open je ze niet gewoon met outlook veel makkelijker.. ik kan ze niet eens met hotmail openenen omdat me hotmail niet meer wil openen via de site alleen nog maar via outlook
Verwijderd
outlook kan niet eens hotmail openen, ik denk dat je in de war bent met outlook express 5 of hogerOp dinsdag 30 oktober 2001 11:58 schreef mafiasven het volgende:
waarom open je ze niet gewoon met outlook veel makkelijker.. ik kan ze niet eens met hotmail openenen omdat me hotmail niet meer wil openen via de site alleen nog maar via outlook
Pagina: 1