Ik heb een groot probleem met een scanner. Als ik probeer te scannen met de HP software krijg ik de melding: "Cannot find you're scanner". Ik heb gecontrolleerd of de USB kabel en voedingskabel er wel goed in zitten, maar die zitten er goed in. Op de site van HP staat het probleem ook onder de FAQ + de oplossing. Ik alle stappen gevolgd die erin staan, maar het probleem is er nog steeds. Ook heb ik in de registery in HKEY_LOCAL_MACHINE\Enum\USB de sleutel VID_0423&PID_000A verwijderd (staat ook op de HP site), de scanner uit Apparaatbeheer gehaald en de kabels er uitgehaald. Daarna de computer opnieuw opgestart en de kabels er weer ingedaan. Windows vindt de scanner weer en installeert de drivers. Ik heb ook een patch gedownload voor de lamp
maar dat hielp niks
Er zitten 3 knoppen op de scanner, als je op een knop drukt zou die de software voor de scanner moeten opstarten, maar dat doet ie dus niet 
Heb ook al nieuwe software/drivers geprobeerd maar dat hielp ook niet.
Ik heb het wel es een keer voor elkaar gekregen, toen deed de scanner het 2 dagen en daarna niet meer.
Zou iemand misschien een oplossing hebben of heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Alvast bedankt!
OS is btw Windows 98
Heb ook al nieuwe software/drivers geprobeerd maar dat hielp ook niet.
Ik heb het wel es een keer voor elkaar gekregen, toen deed de scanner het 2 dagen en daarna niet meer.
Zou iemand misschien een oplossing hebben of heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Alvast bedankt!
OS is btw Windows 98