signaal opbouwer van tulp naar coax ofzo 8-)

Pagina: 1
Acties:

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 22:35

gprins

Crtl + Alt + Del

Topicstarter
okee moeilijk verhaal om uit te leggen komt'ie >:)

ik heb mijn PC boven staan daar heb ik een draadloze muis en toetsen bord bij en ik heb TV OUT ja heel spannend allemaal en het werkt allemaal.

als ik nu mijn geluid en beeld op de vcr beneden aansluit pak ik mijn toetsenbord en muis en gaa ik heerlijk UT op de bank op een vette TV maar ik kan dan ook overal in het huis unrealen :7

met behulp van de VCR die het signaal van de tulp stekkertje op de coax zet dit coax signaal gaat door de hele wooning dus overal waar een tv staat kan ik UT spelen (zolang er nog toetsenbord en muis berijk is)

Maar zijn er ook kastjes die dit signaal op de coax kan zetten? dus van tulp naar coax ? en hoe heten die ?? :?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

De oplossing die jij hebt gekozen is eigenlijk heel slecht. Een videorecorder kan idd een soort zender nadoen zodat je ook op een tv zonder scart aansluiting naar je vcr kan kijken. Maar het beeld is veel minder goed dan met scartaansluiting.
Waarom sluit je niet gewoon het tv out signaal op verschillende tv's aan? Een actieve splitter voor videosignalen is wel zeker weten te koop.

Verwijderd

kastjes bestaan idd, maar zoals Jag al zei is dit sowieso met signaalverlies,want je zet het signaal twee keer te veel om: 1 keer in de vcr en een keer terug in de tv!

ikgeloof dat vellemanwel zelfbouwonzin in die richting heeft!

• RedVox
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Kun je zo kopen bij een beetje electronica boer..
(Bots electronics, Electra Breda enz...)

heet een TV-Modulator.... wel altijd met mono geluid.
Kwalitatief niet echt best meestal nee....
kosten ongeveer 80,- in een kant en klare versie.

RedVox

• gprins
  • Laatst online: 04-04 22:35

gprins

Crtl + Alt + Del

Topicstarter
RedFox TNX ik denk dat ik nu wel weer aan de
slag kan beetje jammer dat hij geen stereo ondersteund

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op woensdag 31 oktober 2001 10:13 schreef gprins het volgende:
RedFox TNX ik denk dat ik nu wel weer aan de
slag kan beetje jammer dat hij geen stereo ondersteund
Doe het dan op mijn manier. Het is meer werk (je moet zowel audio als video kabels gaan trekken) maar met een veel beter resultaat!
Pagina: 1