oud race-game (denk Indy 500) gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:24

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een oud game voor de PC, als ik me niet vergis heette het Indianapolis 500 - The Simulation. In het game kon je racen op het beroemde ovaal van Indianapolis, maar je kon slechts uit een 3 à 4-tal wagens kiezen. Uit nostalgie (want het was mijn eerste PC game ooit, nog op diskette :) ) ben ik op zoek naar mensen die dit spel ook nog hebben en eventueel ook mogelijke sites.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Ge-wel-dig spel. Een van de eerste racegames die met recht de titel Simulatie mocht dragen.

De wagens waren de gele Penske, de rode Lola en de blauw March.

Ga hem meteen halen:)

Heusinkveld Engineering

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Oh...was een goede game ja...speelde ik heel vaak op m'n Amiga...als je in een slechte bui was kon je de race proberen te winnen door alle auto's te vernietigen voordat het doek viel en dan als eerste eindigen >:)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Vandaar ook dat ik er terug naar zocht, was fantastisch game, herinner mij nu ook dat ik ooit eens zo gefrustreerd was dat ik besloot om ff in omgekeerde richting te racen. maakte toen een ongelofelijke smakker, en tolde wel een keer of 25 rond m'n as :9 ik werd helemaal dronken van dat beeld toen

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Geweldig, echt. Wat een superphysics voor die tijd.

Heb me danig vermaakt vanmiddag. Nu alleen mn stuur en mn geluidskaart nog aan de praat krijgen. Weet iemand daar het commando nog van?

Heusinkveld Engineering

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
zat daar ook niet zo lekkere replay functie bij? zodat je je crashes kon nakijken? :)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Op woensdag 31 oktober 2001 09:35 schreef Mister_X het volgende:
zat daar ook niet zo lekkere replay functie bij? zodat je je crashes kon nakijken? :)
Jaja, zeker weten

Verwijderd

hele ouwe kick, maar ik ben dus ook al een tijdje aan het zoeken naar dit spel (Heb zelfs al een topic er over geopend), en heb nu eindelijk een CD er van in mn handen, dus...

Verwijderd

Erg leuke game was dat idd, eerste wat ik deed toen ik een snellere proc voor mijn Amiga had is deze game met alle detail aan... was bijzonder :9~ voor die tijd!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:57 schreef RutgerB het volgende:
hele ouwe kick, maar ik ben dus ook al een tijdje aan het zoeken naar dit spel (Heb zelfs al een topic er over geopend), en heb nu eindelijk een CD er van in mn handen, dus...
leuk, maar wat is dan de reden van de kick? :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Heb jij dan nog nooit zin gehad om te vertellen dat je de cd had? :P

Beetje nutteloze kick inderdaad, voortaan eerst op de datum letten en je even afvragen of het wel echt nuttig is wat je post.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.