Ik durf het bijna niet meer te zeggen na het afkraken van het visual j++ hier maar ik ben op mijn werk net een maandje begonnen met visual j++ en ik vind het tot dusver een perfect programmeertaal/ide. Java krijg ik op school en vind het een erg mooie/zuivere taal, er zit alleen 1 nadeel aan, de gui. Als ik een pakket zie zoals jbuilder 5 dan zeg ik toch wel een beetje jakkus tegen de interface. Het gaat allemaal net niet zo lekker als in de programma's met een "echte" windows interface. Als iemand een programma weet dat in java gemaakt is en een mooie interface heeft dan wil ik dat wel eens zien, mischien is deze mening gebaseerd op wat te weinig java programma's.
Kvind het het fijnste pakket om mee te werken van het visual studio gebeuren. c++ vind ik te omslachtig (wel mee gewerkt trouwens hoor) en visual basic tja wat moet ik daar van zeggen he

, leuk voor kleine knip en plak projectjes maar daar houd het mee op. Het fijne van j++ vind ik ook dat ik activex componenten kan gebruiken. Heb ik een keer snelheid nodig dan maak ik gewoon een activex object met vc++ (of whatever)
Eigenlijk moet iedereen gewoon vb weg doen en vj++ ervoor in de plaats doen. Bijna net zo makkelijk maar de taal zit wel een stuk beter in elkaar. Het is een verkrachting van java maar werkt wel erg lekker
ok net ff gekeken naar Jext ennuh het kan dus wel een mooie interface in java.