Toon posts:

Een GF2GTS standaard @200/400, is dit normaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus V7700 pure gekocht, de Detonator 21.83 drivers geinstalleerd onder 98SE en XP. Geen problemen hiermee. Echter het volgende komt mij vreemd over:
Zowel de kaart properties als een GeForce tweak programma geven aan dat hij draait op 200 Mhz Core en 400 Mhz RAM :?.
Zijn dit niet waarden van een GF2Pro, of is dit normaal voor een Asus V7700?
Als ik wil klokken, wat is dan haalbaar/veilig?
Ik ben trouwens net verhuisd van Savage2000 naar GeForce land, dus mocht dit een domme :+ vraag zijn, excuse me!

Verwijderd

Dit zijn inderdaad mooie waarden om mee te beginnen. Ik meen dat een GTS op 200@333 hoort te lopen en een Pro 200@400.

Ik hoop wel dat je koeling op je kaart doet voor je gaat oc'en.

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25#25

Dat zijn idd Pro waarden, als het werkt zou ik het lekker zo laten :)

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58
waarom koeling? er is nog nooit iemand geweest die zijn kaart heeft gesmoked.

En ja de GTS wordt niet meer gemaakt... de pro is nu standaard! je hebt dus mazzel.!

Verwijderd

Kijk dan op nvidia.com
Dit zijn volgens mij toch echt de standaard gf2 waarden.
De pro loopt op 200/460

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even een vriend met een V7700 laten kijken, die loopt inderdaad op 200/333. Die kaart is 1,5 maand ouder. Hoe kom ik er achter dan of ik wel een Pro heb dan, op de kaart staat het niet, op de doos staat gewoon GTS, en op de chipset zit een cooler. Ik vindt het trouwens wel best zo hoor als blijkt dat het een Pro is.
Voor de liefhebbers: Ik heb hem gekocht bij MyCom in Eindhoven voor fl 340,-. Geen slechte prijs als dit een Pro is!

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 11:35 schreef marcell het volgende:
Kijk dan op nvidia.com
Dit zijn volgens mij toch echt de standaard gf2 waarden.
De pro loopt op 200/460
Ik weet niet waar je dat vind hoor, maar ik zie alleen

een Fillrate van 800 mpixel/sec staan (zelfde als GF2 Pro)
en een memorybandwidth van 5,3 Gb/sec (bij pri is dat 6,4)

Als je dan aan het rekenen slaat kom je erop uit dat de memclock van GF2 GTS 333 Mhz is.
Pagina: 1