Toon posts:

Compaq keybord driver waar??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een Compaq Pressario 5726(p3/500mhz) van een familielid opnieuw geinstaleerd.
Na het vervangen van de harde schijf(vastgelopen).
De recover CD van compaq was zoek.
IK heb windowsME geinstaleerd daarnaast Win2K.

Na wat zoek werk(oa.op de compaq site)kon ik alle harware identificeren en de benodigde drivers bijeen scharrellen.
Het enige probleem wat resteerde was het toetsenbord.

Wie weet wat voor toetsenbord het is(waarschijnlijk is het een of ander merk met compaq logo erop gedrukt)
Of wie heeft of weet waar ik de driver kan downloaden.(niet gevonden op de compaq site)

silures@wish.nl

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Staat onderop het toetsenbord niet een type-nummer op de sticker? Ga daar eens mee zoeken op google.com, dan vind je'm vast wel

Verwijderd

Gewoon instellen bij
Configuratie scherm
Toetsenbord
Taal
Eigenschappen.

;) Er is helemaal geen driver, dat zit allemaal al in Windows.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 11:20 schreef Hooi het volgende:
Gewoon instellen bij
Configuratie scherm
Toetsenbord
Taal
Eigenschappen.

;) Er is helemaal geen driver, dat zit allemaal al in Windows.
t zijn denk ik speciale knopjes erop, dus vandaar een driver ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de extra funties.Er staat idd. in windows Compaq toetsenbord met extra funties.Maar helaas als je die selecteerd werken er 2 knopjes en niet op de juiste manier.

En de personen waar de PC van is vinden de omgang met een PC niet echt eenvoudig en maakten hier erg veel gebruik van.

Verwijderd

Dan ligt het denk ik aan de versie van windows. Je zult er een moeten hebben van na de lancering van dat toetsenbord door Compaq (Win98SE of ME of Win2000 of XP)

Anders zit je vast aan zo'n fijne Compaq versie van Windows.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als eens op de support site van compaq gekeken? klinkt misschien stom, maar daar staan een heleboel drivers en andere zooi. Mocht je het daar niet vinden, probeer dan eens het compaq forum, staat ook onder support....

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Pagina: 1