Toon posts:

last van onechte beller met KPN prepaid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een vreemd probleempje met mijn KPN prepaid telefoon. Ik word namelijk soms gebeld, maar krijg dan geen persoon aan de telefoon maar een 1 of ander computer systeem (neem ik aan). Je hoort dan namelijk ongeveer elke 3 seconden een hoge pieptoon. Duurt ongeveer een minuut en dan is het 'gesprek' afgelopen.

Heeft iemand anders hier wel eens last van gehad?

Verwijderd

Heb je je telefoon eens laten vallen? Ik heb dat ook eens gehad, ik had mijn telefoon laten vallen en daardoor is de simkaart een stukkie verschoven. Ik werd daarna toen op de meest rare momenten gebeld, midden in de nacht om de 20 minuten. Helemaal gek werd ik ervan. Ik weet niet meer hoe ik erachter kwam, maar toen ik de simkaart eruit en erin heb gestopt werkte het weer, ik heb sindsdien geen rare telefoontje gekregen.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Yep, bij telfort, kregen een nieuw nummer, werden 3x daags gebeld. Moet je helpdesk bellen, die kunnen dan dat specifieke nummer blokkeren.

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, ik probeer nu idd de helpdesk van KPN te bellen, maar nergens kan ik dat nummer vinden op de KPN site :(

Verwijderd

KlantenService

0800-0402 (gratis)

eh.... 1 minuut werk... :)

Verwijderd

Topicstarter
de helpdesk van KPN wist het ook niet, ze zei dat het hoogstwaarschijnlijk een fax is, maar ik weet wel zeker dat dat geluid niet van een fax afkomstig is.

Errug vreemd, misschien buitenaardsen :)
Pagina: 1