Toon posts:

Flopper wil niet trager worden?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een heel oud spel weten te bemachtigen genaamd BIG TOP. Dit spel was oorspronkelijk een booter en is in 1983 uitgekomen. Omdat het mijn eerste computer spel was wil ik dit weer eens aan de gang zien te krijgen zonder daar een stoffige PC/XT voor neer te hoeven zetten.

Ik heb daarom ook het programmaatje Mo'Slo Deluxe v2.1 proberen te gebruiken. Het programmaatje werkt wel als er meteen een programma (lees: oud spel) mee gestart wordt.

Nu heb ik een probleem m.b.t. Flopper. Als ik dat start dan geeft Mo'Slo de melding dat dat idd langzamer draait maar de image die geladen wordt draait toch te snel???

D:\Games\OldGam~1\BIGTOP>MOSLO.COM FLOPPER.EXE BIGTOP.IMG

Dit zou de correcte commando moeten zijn.

Zijn er meer mensen die met flopper aan de knutsel zijn geweest en die dit probleem ook hebben gehad of mij misschien kunnen helpen???

Thanks,

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 23:59
probeer dit eens

flopper bla.img | moslo

of probeer wat andere combinaties met de |

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Hmmm... heb jaren geleden ook 'es zoiets gehad, maar dan op een '386. Heb toen GOSLOW.COM gebruikt, en dat werkte perfekt. Weet niet of je het ergens kunt opduikelen, als ik het zelf (thuis) moet opzoeken moet ik ergens heel diep gaan graven 8-) .

Laat 't maar ff weten als ik inderdaad m'n schop moet gaan pakken... :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, de optie met <|> werkt niet moslo eist dat er een executable achter staat.. (toch bedankt)

Uhhh Raccoon, ik begrijp dat je dat veel moeite gaat kosten, maar zou je toch eens voor mij willen gaan graven????

Thanks, mate!!!

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 15:50 schreef bmannien het volgende:
Uhhh Raccoon, ik begrijp dat je dat veel moeite gaat kosten, maar zou je toch eens voor mij willen gaan graven????

Thanks, mate!!!
Okay, doe ik, maar 't kan ff een paar dagen duren, heb vanavond training en morgen een wedstrijd, dus 't wordt wel vrijdag c.q. het weekend voordat ik eraan toe kom. Als ik het dan niet al vergeten ben ;) Als ik het heb gevonden laat ik het hier wel weten, als ik hem niet meer kan vinden ook trouwens. (Je hebt geen email adres in je profile staan).

Verwijderd

BART? HEEEEEEE, BAAAAAAARRTTT!!!!!! 'k Heb 'm gevonden hoor! D'r is maar 1 klein nadeeltje: op mijn eigen PC lijkt-ie niet (meer) te werken >:) :( Maar ja, zodra je hem opstart meldt-ie al dat het niet gegarandeerd voor alle hardware-software combinaties werkt... |:(

Enniewee, je mag'm proberen van me. Mail me maar ff, dan stuur ik hem wel op. 't Proggie is minder dan 1kB! ("Can you believe that? Ah, those good old days, when assembler still was a language!")

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb een mailtje verstuurd hoor..

I'm w8ing..

Thanks again..

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 13:09 schreef bmannien het volgende:
Nou, ik heb een mailtje verstuurd hoor..

I'm w8ing..

Thanks again..
Is verstuurd, check je mail. Graag gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
T H A N K S ! ! ! ! ! ! !
Pagina: 1