Toon posts:

Soort interactieve antwoordapp. hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kent het wel, "voor bestellingen kies 1, voor vragen kies 2"

Ik wil graag zoiets hebben, Ik denk dat ISDN sws nodig is, maar wat nog meer, Ik wil ook het liefst dat het dan naar mijn computer gestuurd wordt, dat ik bij mijn computer de telfoon kan opnemen, hier zaken kan doen, en dat mensen lange berichten kunnen achter laten op mijn antwoordapp. (wordt dan opgenomen op de com)

ik heb geen flauw id hoe ik dit kan realiseren. Wie kan mij een beetje op weg helpen?

Verwijderd

Ik heb weleens bij een vriend met isdn zitten klooien, onder Linux. Je kunt wel degelijk zien als iemand in huis, of iemand die je belt toetsen indrukt.
Je krijgt dan een soort hexadecimaal getal door (2 bytes) en in denk dat je aan de hand daarvan wel kunt bepalen wat er moet gebeuren.

Ik heb nog geen software gezien die hiermee werkt, maar ik denk dat het wel kan.

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eens op http://www.supervoice.com
Ik denk dat daar wel iets bij zit wat lijkt op wat je bedoeld.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx !!! Zeer handig, alleen ik kan niks vinden dat hij interactief is (je weet wel, toets 1 voor blablabla) Moet je daar een soort centrale voor hebben ofzow? hoe doen andere bedrijven dat dan?

p.s. Weet iemand een nog completer software pakket?

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uit de handleiding van Supervoice (http://www.pacimage.com/supervoice2/svpro/online_manual.htm)

Multi-Level Tree:
Opens SuperVoice's Multi-level Tree, most versatile script option; it allows you to create a branching script with up to six levels. It combines multiple mailboxes with all of the features of the Single-Level Tree in a highly flexible user-customizable structure. When you click on the Select button, you will see the Tree script setup dialog box, allowing you to create your own customized Multi-level Tree script.

Fax on Demand:
Callers will be able to select fax on demand documents either from a printed list or a voice menu. All other features will be disabled. When you click on the Select button, you will see the Select Mailbox dialog box. When you select a mailbox, you will see the Fax on Demand dialog box, allowing you to set up a fax on demand system for that mailbox.

Er is ook een trial versie te downloaden. Heb je dat al geprobeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
hey shit!! daar hak overheen gelezen!! tnx man, u tha man :D

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

In het professionele circuit heet zo'n ding een tekstmelder. Ze worden ook wel sprekende computer genoemd.... Overigens heb je er niet noodzakelijk ISDN voor nodig, met analoge lijnen werkt het ook prima.

Vandaag geen signature

Verwijderd

Topicstarter
ah weer wat geleerd :)
Pagina: 1