Toon posts:

[HK]mag ik de huiskamer nog niet in?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo eens gekeken, en ben langer dan 60 dagen geregistreerd, heb 232 posts volgens mn profiel, maar toch mag ik er nie in....
nu kan het zijn dat ik nog geen 150 in de techforums hebt, maar lijkt me stug....

ligt 't aan mij of eeehhhh?!?!
kan iemand dat ff nakijken?

Verwijderd

Uit : [topic=192344/1/50]
Hoeveel techposts heb ik ?

We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.

Verwijderd

Als ik op je naam klik krijg ik anders dit te zien:

Je zoekactie naar 'ruuddie' leverde 108 resultaten op. Resultaten 1 - 50

Dusseh, je kunt idd nog niet de HK in, maar daarvoor ben je hier ook niet mag ik aannemen.

Verwijderd

Volgens de search, heb je maar iets meer dan 19 techposts, dus ik zou zeggen: niet te veel in non-tech zitten... :+

edit:

:X

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm als ik de hele meuk bij elkaar optel heb je meer dan 150 tech. En ik kan geen zooi postings vinden die je VANDAAG gedaan hebt?
Weird. Moment ik zoek even verder ;)

Verwijderd

Je krijgt automatisch toegang dus niet zeuren :Z

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 09:32 schreef KixAss456 het volgende:
Volgens de search, heb je maar iets meer dan 19 techposts, dus ik zou zeggen: niet te veel in non-tech zitten... :+
:X en jij beter zoeken ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat je idd nog net niet genoeg techposts hebt ;)
[edit]
Ow, toch wel :P :?

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/31556]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/31556[/url]

nou is dat geen probleem, gewoon nog even een weekje tech-achtig posten, want er staan een redelijk aantal SG posts tussen denk ik.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
mmm, 87 :(
maar goed, aantal draadjes waar ik wel 2 keer in gepost heb ofzo, dat telt toch wel of niet?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
|:( lees die reply van icestorm nou eens~!!!

• IceStorm

IceStorm

Zouden de mensen die zich vervelen zich erbuiten willen houden en naar de HK willen gaan :P?

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ja jullie wel :)

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 09:32 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Als ik op je naam klik krijg ik anders dit te zien:

Je zoekactie naar 'ruuddie' leverde 108 resultaten op. Resultaten 1 - 50

Dusseh, je kunt idd nog niet de HK in, maar daarvoor ben je hier ook niet mag ik aannemen.
Heb je er ooit bij stilgestaan dan als er 2 posts per topic van 'm staan dat ie dan het dubbele aantal posts heeft dan dat jij topic vindt? :?

Verwijderd

Topicstarter
als ik het zo bekjk heb ik ook best veel SG posts :), dus t kan best dat ik er nog net/helemaal niet ben :D

slechte invloed die SG :D

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 09:36 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Heb je er ooit bij stilgestaan dan als er 2 posts per topic van 'm staan dat ie dan het dubbele aantal posts heeft dan dat jij topic vindt? :?
Nee, daarvoor is het nog te vroeg hoor..... :+

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, ik ga er even vanuit dat je laatste paar posts vandaag zijn geweest en dat je na de check van komende nacht gewoon de HK in mag ;)

Hmm bij nader inzien klopt het dan nog steeds niet. Ik gaat een databeester erbij halen ;)

Verwijderd

Topicstarter
haha, we zullen zien, wat verstaan je onder vandaag?!?!
na 0:00 uur?, zijn er hoogstens 3 geweest volgens mij in de techforums...

maar goed, t zou kunnen, als t niet werkt meld ik me morgenvroeg weer :+

Verwijderd

Maarre .. ff een zijdelingse note: de techfora zijn geen tijdelijk tussenstation tot de HK.
De HK is een extraatje voor de techfora gebruikers. :{

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 09:46 schreef HlpDsK het volgende:
Maarre .. ff een zijdelingse note: de techfora zijn geen tijdelijk tussenstation tot de HK.
De HK is een extraatje voor de techfora gebruikers. :{
Spreekt uit ervaring :X :P

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik weet 't.....
het boeit me verder ook niet zoveel of ik er in mag of niet, maar lees her en der wel eens dat t er wel gezellig is :), ik zal zeker proberen mn techposts bij te houden...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 14:34

mvds

Totally awesome!

Nieuwe regel invoeren misschien? Iedereen die verraad dat ze voor de HK komen door te vragen waarom ze er nog niet in mogen, een permanente HK ban geven. Gezeik altijd over die HK... :(

(en ja, ik ben sjaggo!)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:25 schreef obsidian het volgende:
Nieuwe regel invoeren misschien? Iedereen die verraad dat ze voor de HK komen door te vragen waarom ze er nog niet in mogen, een permanente HK ban geven. Gezeik altijd over die HK... :(

(en ja, ik ben sjaggo!)
ga dan niet hier lopen sjaggen...
ik vraag het toch gewoon, en er staat trouwens nog DUIDELIJK bij dat t niet is omdat ik alleen voor die HK kom..., jij komt alleen maar om te chaggen kennelijk...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 30 oktober 2001 10:28 schreef ruuddie het volgende:

[..]

ga dan niet hier lopen sjaggen...
ik vraag het toch gewoon, en er staat trouwens nog DUIDELIJK bij dat t niet is omdat ik alleen voor die HK kom..., jij komt alleen maar om te chaggen kennelijk...
Je komt het hier vragen, dus het is duidelijk dat je erin wilt. Anders vraag je er niet om. En dat heeft niets te maken met of ik wel of niet sjaggo ben. Je krijgt vanzelf toegang als het zover is dat je erin zou mogen dus waarom het hier nog eens komen vragen?

En als ik een bank binnenloop met een shotgun en een bivakmuts op en zeg dit is geen overval maar geef me wel al je geld, ben ik dan ineens niet meer fout bezig dan?

Verwijderd

Relax ff zeg.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:31 schreef obsidian het volgende:

[..]

Je komt het hier vragen, dus het is duidelijk dat je erin wilt. Anders vraag je er niet om. En dat heeft niets te maken met of ik wel of niet sjaggo ben. Je krijgt vanzelf toegang als het zover is dat je erin zou mogen dus waarom het hier nog eens komen vragen?

En als ik een bank binnenloop met een shotgun en een bivakmuts op en zeg dit is geen overval maar geef me wel al je geld, ben ik dan ineens niet meer fout bezig dan?
mag ik niet vragen naar iets waar ik recht op denk te hebben?
en misschien weet je dat er ook wel eens iets mis kan gaan, dus dat ik misschien toevallig toch toegang zou moeten hebben...., daarom vraag ik het na...

en btw. ik vraag het aan de Adjes en niet aan jou....

/me heeft geen zin aan een lompe flamewar ofzo, dus 'k reageer verder maar niet meer op jou....

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 30 oktober 2001 10:32 schreef HlpDsK het volgende:
Relax ff zeg.
Geen zin in.

Maar ok, never mind.

Verwijderd

Ben je wel ingelogd?

Want dat had ik ook een keer :)
Well acces maar niet ingelogd en dan zie je die HK en shit niet :)

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
hey ik heb meer dan 2500 posts, ben hier al geruime bijna 2 jaar, wanneer word ik admin ?

( ;) )

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 30 oktober 2001 10:57 schreef Mister_X het volgende:
hey ik heb meer dan 2500 posts, ben hier al geruime bijna 2 jaar, wanneer word ik admin ?

( ;) )
Als je ban voorbij is >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:53 schreef Khaine het volgende:
Ben je wel ingelogd?

Want dat had ik ook een keer :)
Well acces maar niet ingelogd en dan zie je die HK en shit niet :)
Hehe, das ook we snugger ja :D
ja, ik ben wel ingelogd..

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 30 oktober 2001 11:29 schreef ruuddie het volgende:

[..]

Hehe, das ook we snugger ja :D
ja, ik ben wel ingelogd..
Even uitloggen en dan weer inloggen dan

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik was iets te vroeg met zeuren, vanochtend kon ik er in :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 31 oktober 2001 11:37 schreef ruuddie het volgende:
ok, ik was iets te vroeg met zeuren, vanochtend kon ik er in :)
Ik zei toch dat je gewoon moest wachten? Zeurpiet! ;)

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zullen we dan maar afgehandeld doen :)

Ik ben trouwens nog nooit een topic tegengekomen in LA, waaruit bleek dat iemand onterecht geen toegang had :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.