Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Haha ben je gekgeworden?
Dat LAN houdt in dat er een netwerkkaart op zit of niet. Als je dus degene hebt zonder dan moet je er gewoon eentje kopen! Alle moederborden ondersteunen dus LAN het gaat er nu alleen om of het onboard(ingebakken) is of niet.
Ik denk dat je gewoon zo'n kaartje moet gaan kopen dat, het is gewoon een insteekkaartje!
succes
Dat LAN houdt in dat er een netwerkkaart op zit of niet. Als je dus degene hebt zonder dan moet je er gewoon eentje kopen! Alle moederborden ondersteunen dus LAN het gaat er nu alleen om of het onboard(ingebakken) is of niet.
Ik denk dat je gewoon zo'n kaartje moet gaan kopen dat, het is gewoon een insteekkaartje!
succes
dat bedoel ik dus ff niet... er is een versie van dat mobo met onboard lan (3 gulden duurder) ik heb er een zonder LAN connector, maar zou het mogelijk zijn om gewoon een bij te plaatsen (ik heb nog niet gekeken, maar volgens mij zitten de uitsparingen gewoon op de print...)Op dinsdag 30 oktober 2001 08:39 schreef larsieboy het volgende:
Haha ben je gekgeworden?
succes
Cogito Ergo Credo
Je gaat toch niet op die manier aan je nieuwe boardje prutsen, als een NIC maar 30,- kost ?
ik heb niet gezegd dat ik aan m'n mobo ging prutsen, ik heb er een prima NIC inzitten en vroeg me alleen af of het mogelijk was sit voor elkaar te krijgen???Op dinsdag 30 oktober 2001 09:23 schreef KillerAce_NL het volgende:
Je gaat toch niet op die manier aan je nieuwe boardje prutsen, als een NIC maar 30,- kost ?
Cogito Ergo Credo
Waarschijnlijk missen er nog wel wat meer onderdelen buiten de connector. De fabrikant kan daardoor een paar duppies besparen en zal dat ook doen.
ok, duidelijk dus, maar niet overwegen ookOp dinsdag 30 oktober 2001 09:42 schreef phaedrus het volgende:
Waarschijnlijk missen er nog wel wat meer onderdelen buiten de connector. De fabrikant kan daardoor een paar duppies besparen en zal dat ook doen.
Cogito Ergo Credo
Nee, doe maar niet. 3 gld duurder maar? Dacht dat het toch iets meer was. Heb zelf 198 voor betaald maar dat was omdat ik ook andere dingen bij die winkel kochtOp dinsdag 30 oktober 2001 10:33 schreef jopiek het volgende:
[..]
ok, duidelijk dus, maar niet overwegen ook
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Hij is niet duurder, net zo duur
www.gistron.com
Ik heb versie zonder lan, die kostte 189 en met lan is even duur.
Ik heb versie zonder lan, die kostte 189 en met lan is even duur.
Verwijderd
Ik heb trouwens ook nog nooit gezien dat iemand zo'n connector aanbood!
P.s. in deze connector zit zelfs de Usb sectie geintegreerd
Dus soldeerse zeg ik dan maar. Hier komt ook nog eens bij kijken dat je Bios ook nog niet weet dat er ineens LAN op je board zit(minus de rest van de daarbij behorende onderdelen. Dat wordt dus een aardig zootje denk je niet? Koop dan gewoon de LAN versie als het je zo veel kan verotten
mzl
P.s. in deze connector zit zelfs de Usb sectie geintegreerd
mzl
Pagina: 1