"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
max van de core schijnt idd rond de 1500-1600 te liggen, maar waarom dat mobo??
/me zou voor de celly gaan, ivm de multiplier, p3 heeft een lage multiplier, dus je zit vast aan ranzig hoge FSB's
/me zou voor de celly gaan, ivm de multiplier, p3 heeft een lage multiplier, dus je zit vast aan ranzig hoge FSB's
ik heb al vernomen dat de celly geen SMP ondersteunt, dus die valt af... k*t...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Is je mobo FCPGA? Klik dan hier. Er staat dat er een FCPGA > FCPGA2 convertor komt die ook(waarschijnlijk, is niet zeker) SMP ondersteund.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ey, Skef, hoe is het met je waterblokken?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ze worden getekend, ik heb de tekeningen waarschijnlijk morgen, en dan waarschijnlijk volgende week frezen...
Het mobo is een fcpga-2 bord... De proc zelf ondersteunt dus geen SMP...
Beetje hetzelfde als twee gewone thunderbirds op een dual-athlon-plank... werkt ook nie super...
Het mobo is een fcpga-2 bord... De proc zelf ondersteunt dus geen SMP...
Beetje hetzelfde als twee gewone thunderbirds op een dual-athlon-plank... werkt ook nie super...
werkt perfect, AMD geeft alleen geen garantie dat het werktOp dinsdag 30 oktober 2001 17:11 schreef Skef het volgende:
Pagina: 1