Toon posts:

Need for Speed Porsche + win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uh, nou ik heb seach gebruikt, maar kan alleen vinden dat iemand een patch had waarmee het wel werkte, maar die patch wordt daar niet aangeboden, verder kan ik 't niet vinden, ook niet op ntcompatible, want daar zeggen ze dat de demo (!) gewoon werkt |:(

ps. iemand een oplossing
ps.2 hij loopt dus vast bij het loading scherm bij het opstarten van het spel en ik heb al geprobeerd de pagefile in win2k vast te zetten op 500MB, maar dat hielp dus niet ;(
ps.3 ik heb van zo'n site de 3.5 patch gedownload en geïnstalled ,maar dat helpt ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Heb je SP2?
Heb je de Win2k Compatibility update?

Ik heb beide en hij doet het hier perfect. NFSHS niet geloof ik, maar dat boeit niet :P
Porsches 0wnen! :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 22:51
Gimme.dll verwijderen, staat me nog vaag iets van bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Ik heb hetzelfde probleem :(
Op dinsdag 30 oktober 2001 03:07 schreef Captain Pervert het volgende:
Heb je SP2?
Ja!
Op dinsdag 30 oktober 2001 03:07 schreef Captain Pervert het volgende:
Heb je de Win2k Compatibility update?
Nee.. Hoe kom ik hieraan :? Is dat van ms of nfs zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je virtual Memory op 128 min en 256 max.

OF

Hernoem gimme.dll in _gimme.dll Niet deleten! Zonde!

En je probleem is opgelost. 8-)

(Compatibility Layers maken weinig verschil, ten minste op mijn bak.. TZit em echt in VM.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Het staat dus echt wel in de vorige posts.. meerdere malen zelfs.. waarschijnlijk niet de goede search woorden gebruikt..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 08:36 schreef aXe het volgende:
Het staat dus echt wel in de vorige posts.. meerdere malen zelfs.. waarschijnlijk niet de goede search woorden gebruikt..
Dat gimme heb ik ook gezien, maar de rest niet... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

ik meen vaag te herinneren dat diverse mensen posten dat de pagefile op min 128 en max 256 zitten ook zou helpen. En die gimme.dll...

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die gimme.dll helpt ineens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb alles geprobeerd: gimme.dll verwijderen. Pagefile fixen op 128, 256 en 512. blaat. spel in de default directory maakt ook niet uit. 16 bit, 32 bits: geen sjoege.

Uiteindelijk heb ik dat hele Need for speed Porsche unleashed maar eens lekker 50 keer door de kamer gesmeten om hem daarna weg te geven aan iemand met het "betere" win95 of win 98.

als iemand iets anders weet dan de bovenstaande (in mijn geval) loze oplossingen, dan hoor ik het graag.

En dan te bedenken dat er op de verpakking staat dat win2K ondersteund wordt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 13:15 schreef Dinictus het volgende:
Ik heb alles geprobeerd: gimme.dll verwijderen. Pagefile fixen op 128, 256 en 512. blaat. spel in de default directory maakt ook niet uit. 16 bit, 32 bits: geen sjoege.

Uiteindelijk heb ik dat hele Need for speed Porsche unleashed maar eens lekker 50 keer door de kamer gesmeten om hem daarna weg te geven aan iemand met het "betere" win95 of win 98.

als iemand iets anders weet dan de bovenstaande (in mijn geval) loze oplossingen, dan hoor ik het graag.

En dan te bedenken dat er op de verpakking staat dat win2K ondersteund wordt.
Die 3.5 patch :?

ps. ik vond die te installeren zonder nfs op te starten van een onofficiele Duitse NSF-site :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
As I said, probeer de Win2k Compatibility update eens.

http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/tools/appcompat/default.asp

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1