[XP] 640 x 480 niet mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Topicstarter
Ik wil af en toe mijn monitor op 640 zetten om flash animaties fullscreen te draaien, maar in videosettings kan dat niet :/

is er een manier om die optie te enablen ? of iets anders ? want sommige flash animaties die 640 gemaakt zijn draaien niet echt soepel op 800x600 (xp kan niet lager).
Oke, 640 kan wel als je je videodrivers weghaald maar dat ben ik niet van plan elke keer te doen, ik wil het gewoon selecteren in video settings zoals normaal in elk andere windows ook kan.

thx.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50

Tourniquet

Hiya, fellas!

Nu je het zegt, ik kan ook niet lager dan 800x600! Misschien iets in de registry veranderen :?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 03:04
Zal met Powerstrip ofzo toch wel moeten lukken?

http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Vaag, in Win2k kan het wel met de Detonator XP drivers.

Verwijderd

In de oudere versies kun je bij "uitvoeren" in het startmenu "msconfig" starten en dan op "geavanceerd" rechtsonder klikken. er komt dan een lijst met mogelijkheden waarvan "640x480x16" een optie is.
Dit is enkel voor problemen, maar als je hiermee opnieuw opstart dan zou die in deze resolutie staan. ongedaan maken is de optie weer uitzetten. Ik weet alleen niet of dit in XP nog een mogelijkheid is.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
XP draait NIET onder 800 bij 600, dat is dus de MINIMALE resolutie.

over het bovenstaande kan niet worden gecorrespondeerd, maar ff serieus, het kan echt niet!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op dinsdag 30 oktober 2001 00:56 schreef SMulTiE het volgende:
XP draait NIET onder 800 bij 600, dat is dus de MINIMALE resolutie.

over het bovenstaande kan niet worden gecorrespondeerd, maar ff serieus, het kan echt niet!
Beter! ;)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 03:04
Het kan dus echt wel.

Heb het maar ff zelf geprobeerd met Powerstrip, kan dan gewoon op 640*480, zelfs nog op 640*400 als je dat zou willen.

Mijn fotografie en videografie

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
OFFICIEEL kan het niet, met wat tweaks en progsels natuurlijk wel (zoals TweakXP)
XP ondersteunt nativly 640x480 maar dit is er uitgesloopt omdat het anders "de grafische functionaliteit van het systeem zou aantasten". :r

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Topicstarter
Ik heb ook een ander manier gevonden hoe het kan, als je rechterknop op een menu item doet >> properties en dan naar compatibility tab, kun je "run in 640 480" aanvinken.. dit heb ik gedaan bij de flash player en daar had ik het nodig :) dan schakelt hij bij het openen van een swf over naar 640.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb goed gezocht op het forum en op google maar niet echt een patch kunnen vinden. Ik zou het wel fijn vinden om mijn tv/out op 640x480 te laten draaien. Heeft er iemand een workaround ?

http://www.xbmcfreak.nl/

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Op vrijdag 17 mei 2002 21:01 schreef Erhnam het volgende:
Ik heb goed gezocht op het forum en op google maar niet echt een patch kunnen vinden. Ik zou het wel fijn vinden om mijn tv/out op 640x480 te laten draaien. Heeft er iemand een workaround ?
de antwoorden zijn toch al gegeven :?

compatibility voor je tv out prog gewoon op win 98/2k zetten dan runt ie em in 640*480
andere powerstrip downloaden.

ff eerst lezen int vervolg!

http://www.NUiPhone.nl/

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Heel simpel. Klik op je advanced knop onder display properties, tabblad settings (of in het nl). Tabblad adapter, knop list all modes. En daar staat het wel bij.

edit: ook lol

• polleke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Op vrijdag 17 mei 2002 21:01 schreef Erhnam het volgende:
huh? Ik heb geen problemen hoor. Display properties --> settings --> advanced --> adapter --> list all modes. Voila alle modi incl 640x480

edit : *lol*

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 05:28

Alphafox

wat zeggie!

hmmmz mischien staat het standaard uit onder winxp, wie draait er trouwens nog onder 640x480? maar goed het is maar beter dat je het wel kan activeren!

wisdom is rarely common

Pagina: 1