[CD-RW] LiteOn 12102B firmware ??

Pagina: 1
Acties:

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 19:11
Ik zit hier al heel de avond te zoeken naar firmware voor de 12102B en kan hem nergen vinden :(

Volgens de site van LiteOn :r bestaat deze brander niet meer :? (althans niet zichtbaar op de site)

Nu las ik in een ander forum dat ze wat problemen hadden met het Burnproof gebeuren...:?

Maar dat zal me allemaal worst zijn, ik wil gewoon dat ding opnieuw flashen want z'n firmware is een beetje naar de *beep* (lampje blijft branden c.q. knipperend alle kleuren).

Nu is dus de vraag: Welke Tweakert kan mij een linkje geven naar deze firmware ?

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2021

JSI

Op dinsdag 30 oktober 2001 00:24 schreef Narf het volgende:
Ik zit hier al heel de avond te zoeken naar firmware voor de 12102B en kan hem nergen vinden :(

Volgens de site van LiteOn :r bestaat deze brander niet meer :? (althans niet zichtbaar op de site)

Nu las ik in een ander forum dat ze wat problemen hadden met het Burnproof gebeuren...:?

Maar dat zal me allemaal worst zijn, ik wil gewoon dat ding opnieuw flashen want z'n firmware is een beetje naar de *beep* (lampje blijft branden c.q. knipperend alle kleuren).

Nu is dus de vraag: Welke Tweakert kan mij een linkje geven naar deze firmware ?
Is het niet gewoon de LTR-12102B/C, zoals op de site vermeld staat??
Dan kan je volgens mij de LTR-12102C firmware downloaden.
http://www.liteonit.com.tw/english-product.htm#CD-RW

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 19:11
't is gelukt Afbeeldingslocatie: http://www.smileys.nl/images/medium/m08-party.gif

Mijn probleem was dat het ledje continue rood was, ook nadat ik hem eruit had gehaald :?
Tijdens het booten gaf ie continue alle kleuren heel snel achter elkaar klinkt al aardig vaag he?

Wat was nou het geval, de buffer was waarschijnlijk nog gevuld. Na een CD gebrand te hebben is het weg :) |:(

Verwijderd

Je kan lang zoeken naar firmware voor de 12102b, want het is er gewoon niet en de firmware van de 12101b of 12102c gebruiken gaat zeker niet!!!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 30 oktober 2001 09:52 schreef Nicowico het volgende:
Je kan lang zoeken naar firmware voor de 12102b, want het is er gewoon niet en de firmware van de 12101b of 12102c gebruiken gaat zeker niet!!!
Kijk dat is nou onzin! De firmware is misschien nu niet beschikbaar voor download, maar moet er wel degelijk zijn.
Als er een produkt wordt geleverd is er ook firmware, simple as that. Het enige fysieke verschil tussen de 12101b en 2b is de leessnelheid (32x/40x).
Mail de mensen van liteon of evt een importeur en vraag om de originele firmware.

Verwijderd

Nee je praat zelf onzin.
De firmware van de Liteon 12102b is de firmware waarmee hij vanuit de fabriek geleverd is en er is nooit andere firmware geweest. Het verschil is niet alleen de leessnelheid (32x of 40x) De 12102b heeft een 8 mb buffer en de 12101b en 12102c 2 mb. Verder is zoals gezegd de 12102b de enige Liteon 12x brander die SD2 kan lezen en schrijven en als laatste gebruikt hij een chipset van Mediatec en de 12101b van Sanyo. Juist door zogenaamd voor te doen of je het zo goed weet, zet je anderen op het verkeerde been. Als je iets niet zeker weet moet je niet zomaar wat roepen:(

Verwijderd

en wie zegt dan dat ze die publiceren ???

je koopt het product "as is" en nieuwe firmware is een aanvullende gratis service, maar je kunt er dus absoluut geen aanspraak op maken.

ik sluit mij dus aan bij NICOWICO

RGZ

MASH
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:00 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Kijk dat is nou onzin! De firmware is misschien nu niet beschikbaar voor download, maar moet er wel degelijk zijn.
Als er een produkt wordt geleverd is er ook firmware, simple as that. Het enige fysieke verschil tussen de 12101b en 2b is de leessnelheid (32x/40x).
Mail de mensen van liteon of evt een importeur en vraag om de originele firmware.
Pagina: 1