19"je

Pagina: 1
Acties:

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik ben van plan een 19" te kopen alleen ben er nog niet helemaal uit welke het wordt.

Ik heb mijn keus laten vallen op de volgende 2 monitoren:
- Iiyama A902MT Vision Master Pro451
- Philips 109P20

Qua prijs schelen de 2 monitoren niet veel / maakt ook niet uit voor mij.

Heeft iemand er een idee over welke van den 2 ik het beste kan kopen?
Trouwens mijn grafische kaart wordt een Ati Radeon 8500 (ik weet niet af dat nog in de keuze afhangt).

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19

JSI

Op dinsdag 30 oktober 2001 00:13 schreef Basz19 het volgende:
Ik ben van plan een 19" te kopen alleen ben er nog niet helemaal uit welke het wordt.

Ik heb mijn keus laten vallen op de volgende 2 monitoren:
- Iiyama A902MT Vision Master Pro451
- Philips 109P20

Qua prijs schelen de 2 monitoren niet veel / maakt ook niet uit voor mij.

Heeft iemand er een idee over welke van den 2 ik het beste kan kopen?
Trouwens mijn grafische kaart wordt een Ati Radeon 8500 (ik weet niet af dat nog in de keuze afhangt).
Gezien het commentaar op de VMP451 (zie search)raad ik de Philips aan, als je moet kiezen tussen deze 2.
Zoniet: de VMP452 heb ik ook en doet het erg lekker voor een relatief lage prijs.

Verwijderd

Hmm

Lastig als je geen keus hebt.

Iiyama kan ik je niet van harte aanbevelen. Philips Brilliance zijn altijd goed.

Koop een Samsung Syncmaster 950p. Voor die 900 pieken kun je geen betere krijgen. Voor F1400 ook niet echt.

Of een Sony.

• simenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
zoek gewoon de specs op van elke monitor en vergelijk deze

Verwijderd

Als ik jou was zou ik 't ook overwegen om voor een 19" LG 915-FT+ (Flatron beeldbuis) te gaan. Ik heb er zoveel goede verhalen over gehoord. Ik heb zelf de 17'serie en deze bevalt me perfect.
FOR ME,LG >:)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Philips 109P20.

Waarom?

De Iiyama is een paarhonderd gulden goedkoper, maar:

1) De Philips heeft een beter uiterlijk. Ziet er gewoon veel gelikter uit.
2) Philips geeft een betere service dan Iiyama. Zie deze thread. Iiyama gebruikt Teleplan voor reparaties, Philips gebruikt SIL, en in mijn professionele ervaring met beide bedrijven is SIL vele malen sneller, adequater, efficiënter, etc, dan Teleplan.
3) De Philips heeft LightFrame2, een technologie die het mogelijk maakt (een deel van) het scherm meer brightness te geven. Vooral voor video is dat heel handig. Je kan het zo instellen dat dat automatisch gebeurt, en dat plaatjes en filmpjes automatisch zo bijgelicht worden, maar je kan ook met je muis een deel van het scherm selecteren.

En dan nog even een waarschijnlijk nutteloze waarschuwing omdat het algemeen bekend is: Bewaar de aankoopbon! Philips geeft 36 maanden garantie vanaf aankoopdatum op aankoopbon, maar slechts 24 vanaf productiedatum op serienummer. Na (iets minder dan) 2 jaar heb je dus pertinent je aankoopbon nodig om garantie te krijgen!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

Ik heb hier de philips staan en dat is zonder meer een waaninnig mooi scherm! Echt een aanrader!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35

RD

focus

PHILIPS die heb ik ook, echt perfect. Hij staat voor de Professional versie, dat is hij dan ook. Ik heb zelf een LG Flatron plus gehad, de 17" versie. Eén woord: KLOTE!. Maar goed dat is mijn ervaring.

GREETZ RD

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024
Bij nader inspectie van de sites kom ik tot de conclusie dat qua techniek de twee monitors niet veel van elkaar verschillen.
Alleen de service and the looks moeten de doorslag geven.

Ik weet het nog niet helemaal, maar mijn voorkeur gaat denk ik uit naar die Philips.

Nog maar even een nachtje over slapen denk ik...

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Moet je ze eens naast elkaar zetten...

(heb zelf 6 maanden uurtje of 12 per dag achter die Philips gezeten, mooi ding! Alle IIyama's die ik tot nu toe gezien heb kunnen daar in de verste verte niet aan tippen!)

de betaler vervuilt

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:17 schreef Jeep het volgende:
Hmm

Lastig als je geen keus hebt.

Iiyama kan ik je niet van harte aanbevelen. Philips Brilliance zijn altijd goed.

Koop een Samsung Syncmaster 950p. Voor die 900 pieken kun je geen betere krijgen. Voor F1400 ook niet echt.

Of een Sony.
ja sony rulez

e400p is goede keus

• Kippenijzer
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Gut, zag ik je nou typen dat de prijs je niet zoveel uitmaakte? Neem dan die nieuwe professionele 22" van Iiyama, da's pas een fijn dingetje (P1220 van Compaq is even strak overigens)

Verwijderd

Neem de IIYAMA, maar kies wel de goede uit. Niet de A902MT

Verwijderd

Neem die A902Mt gewoon ,de nieuwe s'n zijn gewoon GOED en het design is veel mooier als die Philips

1600*1200@92Hz :9
Pagina: 1