[Java] Weer een foutmelding die ik niet begrijp

Pagina: 1
Acties:

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18
Hoe kan dat toch? het is dezelfde code, en toch krijg ik steeds andere foutmeldingen?

Hier is ie:
Afbeeldingslocatie: http://www13.brinkster.com/roelvn/Fout1.jpg
(volgens mij mag ik nie naar die server linken via deze site, maar dan het je hier de url:http://www13.brinkster.com/roelvn/Fout1.jpg)

[edit2]
op de taakbalk staat:
java.exe - Toepassingsfout

In de foutmelding staat:
De instructie op 0x1f909435 verwijst naar geheugen op 0x1f909435. De read-bewerking op het geheugen is mislukt.
[/edit2]

Ik draai onder Win2K, dus m'n bak ging gelukkig nie hange.
wete jullie wat ik hier mee moet doen?

edit:

nou, ik kan dus geen info meer geven, want het lijkt wel of de melding Random gegenereerd word :(

maar wel telkens als ik iets uit de database verwijder.
misschien helpt een reboot al wel :), maar dat denk ik niet :(

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Blijkbaar probeert je JVM op een of andere manier geheugen te lezen dat niet aan 'm is toegewezen. Heb je al geprobeerd om te kijken op welk statement dit gebeurt?

Als je iets als JBuilder gebruikt kun je gewoon door de source heensteppen terwijl de applicatie draait. Je hebt dan vrij snel door waar de fout nu precies zit. Als je dat te pakken hebt kun je gaan nadenken over wat de oplossing zou kunnen zijn.

With the light in our eyes, it's hard to see.

Verwijderd

Dit is geen fout die door verkeerde code onstaat, lijkt mij meer op een fout in de JVM.
Probeer die eens opnieuw te installen.

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18
ik gebruik de JDK met Textpad, en als ik die statment wil hebben, dan laat ik gewoon een errormelding (JOptionPane) zien, voor en achter de regel waarvan ik denk dat het is.

maar dat is bij een regel, waar ik eerst geen fouten mee kreeg.
verwijzing.
code:
1
2
ResultSet resultaat = mystatement.executeQuery
("SELECT * FROM CrediteurGegevens ORDER BY Crediteurnummer");

1 week geleden kreeg ik bij deze regel ook al "Fout in functievolgorde", maar dat was een melding van de Microsoft Access Driver. Dit is een of andere geheugen

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Op dinsdag 30 oktober 2001 20:15 schreef Windoos-vernieler het volgende:
ik gebruik de JDK met Textpad, en als ik die statment wil hebben, dan laat ik gewoon een errormelding (JOptionPane) zien, voor en achter de regel waarvan ik denk dat het is.
Tip 1: haal een IDE op zoals bijvoorbeeldJBuilder of Forte
Tip 2: gebruik dat ding om te zien wat er aan de hand is. Dat is echt een heel stuk makkelijker.

With the light in our eyes, it's hard to see.