[Fs2002] Verkeerde vectors

Pagina: 1
Acties:

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Ik kan mijn kist maar niet op een vliegveld neerzetten. Na een mooi fileplannetje te hebben gefiled, en netjes volgens de regels op pad ben gegaan, kom ik van de atc te weten, dat ik van mijn fileplan mag afwijken (met gegeven heading) en dat ik vectoren moet verwachten voor een bepaalde ILS runway.
Maar die vectoren komen nooit. Wel moet ik te pas en te onpas van toren wisselen, maar ik vlieg steeds verder van het vliegveld af.
Doe ik iets fout?
(en ja, tis de beta)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Vector, ILS, Heading, Runway,

en daarom speel ik dus nog altijd Chuck Yeager's Air Combat :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Sorry. Hoop dat iemand je kan helpen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 23:59 schreef Captain Pervert het volgende:
Sorry. Hoop dat iemand je kan helpen.
Hehehe... kvond het wel komisch ;)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 22:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hmmm, ik heb nog maar 1 keer een ATC landing gedaan, op LAX. Maar toen klopte er ook weinig van. Het leek eerst best goed te gaan, kreeg steeds netjes een nieuwe heading, maar op een gegeven moment kwam ik echt helemaal verkeerd uit... Ik zal het van de week nog 's proberen :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Je moet de NAV1 handmatig inschakelen. FF naar flight plan gaan en de frequentie pakken van de runway die je opgegeven krijgt als je van je path afwijkt.
Code bla bla you're 20 mile south bla bla turn to heading bla bla for approach on runway bla.
:P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
elke runway heeft een ADF freq. zoek die op en je kan haar recht voor de baan mikken. :D de glide slope moet je maar zelf bepalen..

PC specs

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dinsdag 30 oktober 2001 01:10 schreef Aphex het volgende:
elke runway heeft een ADF freq. zoek die op en je kan haar recht voor de baan mikken. :D de glide slope moet je maar zelf bepalen..
lekker nuttig dan die ATC :)

En waarom zou je ADF gebruiken bij een ILS nadering?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

// beetje offtopic

Ik had net een foutje gemaakt met de atc.. ik moest van frequentie veranderen. maar ipv van "good day" te zeggen drukte ik op cancel IFR. toen zei tie: confirm.. dus ik wilde dat dus niet. en ging terug. maar dan kan je niet meer de andere frequentie tunen waar je naartoe moet.

om een lang verhaal kort te maken. Ik had geen ATC, geen navigatie (ja mijn eigen navigatie via GPS), geen "report them in sight" meer. Opeens uit het niets vliegt er een boeing 737 op (laat ik het afkloppen :D) 100 mtr voor mijn cockpit langs. ik schrok me kapot :D :D :D

dat ging best hard :)

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
>>lekker nuttig dan die ATC :)

Wel als ze goede vectors geeft maar niet altijd bepalend voor de executie van je approach.

* Aphex gebruikt altijd een approach plate (STAR) >:)

wat jij wilt.. ieder zijn eigen manier/methode

BTW ik zie jullie met FS2002 spelen.. al in NL gespott?

PC specs

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dinsdag 30 oktober 2001 01:42 schreef Aphex het volgende:
>>lekker nuttig dan die ATC :)

Wel als ze goede vectors geeft maar niet altijd bepalend voor de executie van je approach.

* Aphex gebruikt altijd een approach plate (STAR) >:)

wat jij wilt.. ieder zijn eigen manier/methode

BTW ik zie jullie met FS2002 spelen.. al in NL gespott?
Helaas overruled ATC altijd de STAR...

Maargoed het is nog erg nieuw die ATC, ik verwacht binnenkort wel heel leuke third party ATC proggies, want de MS versie schort nogal wat aan

1) Je kan geen request doen om je flightlevel te veranderen
2) In de hele wereld spreken ze met Amerikaans accent. Het zou helemaal koel zijn als overal de ATC met het lokale accent spreekt. Moet te doen zijn toch? (wel veel wav-jes worden dat) :)

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Helaas overruled ATC altijd de STAR...

Maargoed het is nog erg nieuw die ATC, ik verwacht binnenkort wel heel leuke third party ATC proggies, want de MS versie schort nogal wat aan

1) Je kan geen request doen om je flightlevel te veranderen
2) In de hele wereld spreken ze met Amerikaans accent. Het zou helemaal koel zijn als overal de ATC met het lokale accent spreekt. Moet te doen zijn toch? (wel veel wav-jes worden dat) :)
En ook geen request/waarschuwing als je te hard vliegt onder de fl.100 waar je maar 250kt mag.

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:29 schreef bolk het volgende:
// beetje offtopic

Ik had net een foutje gemaakt met de atc.. ik moest van frequentie veranderen. maar ipv van "good day" te zeggen drukte ik op cancel IFR. toen zei tie: confirm.. dus ik wilde dat dus niet. en ging terug. maar dan kan je niet meer de andere frequentie tunen waar je naartoe moet.

om een lang verhaal kort te maken. Ik had geen ATC, geen navigatie (ja mijn eigen navigatie via GPS), geen "report them in sight" meer. Opeens uit het niets vliegt er een boeing 737 op (laat ik het afkloppen :D) 100 mtr voor mijn cockpit langs. ik schrok me kapot :D :D :D

dat ging best hard :)
Het is dus nog een spannend spel ook ;)

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Toch ook maar es gaan besnuffelen dat FS2002 :) Zijn er ook multiplayer mogelijkheden?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 11:35 schreef tazzman het volgende:
Toch ook maar es gaan besnuffelen dat FS2002 :) Zijn er ook multiplayer mogelijkheden?
jazeker, en voor zover ik kan overzien op 4 manieren:
1. Je kan online inloggen, waar iemand je dus online zal helpen en leren vliegen! Erg grappig, dit gaat via de MSN zone, en heb het verder nog niet onderzocht, maar ik denk dat je daar een instructeur krijgt toegewezen, en je 1 vliegtuig met 2 man zal besturen.
2. Je vliegt, via MSN zone, met een paar man rond. Persoonlijk vind ik dit de minst leuke, of het zou om de chat sessie moeten gaan, die vaak nergens over gaan.
3. je logt rechtstreeks in bij iemand op zijn computer, en je vliegt met zijn 2en ergens naar toe. Ik gebruik dit voor mijn Virtual Airline nogal vaak (air holland).

De meest drastische en realistische is deze:
4. Je logt in op een server van Vatsim (organisatie voor virtual towers, de atc dus) en je vliegt dan alleen op instructie volgens officiele atc gegevens! Dus ook met anderen. Kennis van sid/star is gewenst, dit is nl ERG professioneel!

Al met al begint dit spel een werkelijke simulatie te worden :D
(wordt het niet weer eens tijd voor wat screenies? ;)

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 11:48 schreef 456 het volgende:

[..]

(wordt het niet weer eens tijd voor wat screenies? ;)
hmmm....goed idee !!

heb nog geen fs 2002, maar wel 2000, en ben bezig met een vlucht van Rio naar Amsterdam. Heb net even een screenshot gemaakt ergens boven spanje.

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/747.jpg

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik vind boeings 747-ens nu echt geen leuke vliegtuigen :)

doe mij maar een 737, 767, 777 of een DC-10 :)

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 13:44 schreef bolk het volgende:
ik vind boeings 747-ens nu echt geen leuke vliegtuigen :)

doe mij maar een 737, 767, 777 of een DC-10 :)
zal vanavond als ik tijd heb wat meer posten :)

nog meer mensen die screenshots hebben ?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 30 oktober 2001 13:58 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

ja zie ander topic, maar ik zal er zometeen nog wel een zooi van fs 2k2 poste

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

De meeste zijn brakkige kwaliteit, maar dat komt omdat ik ze verkeerd heb opgeslagen ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bolk/flt06.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bolk/cockpit.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/flt01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/flt02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/flt03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/flt04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/flt05.jpg

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 13:58 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

Kzal er vanavond eens een paar van fs2k2 posten. Je kan vooral met lichtval enorm leuke dingen doen is me al opgevallen.
Tot die tijd(maar door iedereen al wel eens kunnen aanschouwd worden) nog wat oude fs2k pics:
http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k
Klik maar gewoon op de files...

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 14:24 schreef 456 het volgende:

[..]

Kzal er vanavond eens een paar van fs2k2 posten. Je kan vooral met lichtval enorm leuke dingen doen is me al opgevallen.
Tot die tijd(maar door iedereen al wel eens kunnen aanschouwd worden) nog wat oude fs2k pics:
http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k
Klik maar gewoon op de files...
Welke reso en op wat voor systeem vlieg je? Als ik http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/panam.jpg bekijk zie ik dat je een frame rate hebt van maar 6,5 frames / sec.

Ik vlieg zelf met een reso van 1200*1024 op 32 bit en heb een frame rate van rond de 20.

Wel mooie shots heb je trouwens.

Wat zijn nou de mooiste freeware sceneries ?

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 14:24 schreef bolk het volgende:
De meeste zijn brakkige kwaliteit, maar dat komt omdat ik ze verkeerd heb opgeslagen ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Déja vu! :D

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Afbeeldingslocatie: http://www.add-ons.nl/landing.JPG

Dit is mijn alllllleer eerste succesvolle landing! Met een 777. De achterwielen staan nog scheef, maar dat komt door het brakke reply systeem van Microsoft. W00t dat voelde goed zeg! :)

* Bolk is blij :P

Stats: wegens humanitaire fout moest ik overgaan op VFR, ILS approach rwy 1L, EHAM, 160 knots (ietwat hard maar who cares :))

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04
ik heb nog een paar hele mooie fs2000 pics van mij , de vlucht was van oslo (noorwegen) naar schiphol :)
(klik op de link in mn sig)

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:23 schreef KIMBLE het volgende:
ik heb nog een paar hele mooie fs2000 pics van mij , de vlucht was van oslo (noorwegen) naar schiphol :)
(klik op de link in mn sig)
Mooie shots hoor !

• KIMBLE
Op dinsdag 30 oktober 2001 16:34 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

Mooie shots hoor !
thx!

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:20 schreef bolk het volgende:
[afbeelding]

Dit is mijn alllllleer eerste succesvolle landing! Met een 777. De achterwielen staan nog scheef, maar dat komt door het brakke reply systeem van Microsoft. W00t dat voelde goed zeg! :)

* Bolk is blij :P

Stats: wegens humanitaire fout moest ik overgaan op VFR, ILS approach rwy 1L, EHAM, 160 knots (ietwat hard maar who cares :))
Gefeliciteerd :+ Nog twee nachtjes en dan ligt ie in de winkel en dan ga ik em kopen >:)

Verwijderd

was ik maar een half uurtje verder, dan zat ik weer lekker thuis, kon ik m'n vlucht verder afmaken richting schiphol....heb er nou al weer zin in !

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:37 schreef FastDevil2000 het volgende:
was ik maar een half uurtje verder, dan zat ik weer lekker thuis, kon ik m'n vlucht verder afmaken richting schiphol....heb er nou al weer zin in !
Jij hoeft maar een half uurtje te wachten. Ik TWEE dagen! :(

• KIMBLE
ik ga fs2002 nog nie meteen kopen , er is nog geen squawkbox voor fs2002 :'( :'(, en ik heb (nog) geen geld ervoor :'( :'(

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:38 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Jij hoeft maar een half uurtje te wachten. Ik TWEE dagen! :(
ik langer dan 2 dagen als het om fs 2002 gaat, ik vlieg ook nog met fs 2000 en 2002 koop ik denk ik pas volgende maand, heb al een beetje erg veel geld uitgegeven deze maand :(

Btw....als deze landing goed gaat dan is het ook m'n eerste goede landing....al heb ik er een hard hoofd in, ik kom meestal netjes naast de baan terecht.

ik heb fs2000 btw pas 3 dagen of zo, dus ben nog geen goede piloot, maar het is erg verslavend allemaal, heb ook al bijna 400 mb of zo aan vliegtuigen en scenery gedownload.

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:40 schreef KIMBLE het volgende:
ik ga fs2002 nog nie meteen kopen , er is nog geen squawkbox voor fs2002 :'( :'(, en ik heb (nog) geen geld ervoor :'( :'(
wat is een squawkbox ?

ja ik weet het, ik ben een newbee betreft flight sim

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:43 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

wat is een squawkbox ?

Heb ik vandaag ontdekt! Dat is een porgramma dat je nodig hebt voor als je wil vliegen met VATSIM (een netwerk)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:43 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

wat is een squawkbox ?

daarme ken je online meevliegen (zie post van 456 voor meer info)

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:42 schreef FastDevil2000 het volgende:

Btw....als deze landing goed gaat dan is het ook m'n eerste goede landing....al heb ik er een hard hoofd in, ik kom meestal netjes naast de baan terecht.
Probeer dan eerst te landen met een klein vliegtuigje om het te leren dat gaat veel makkelijker.....en je gebruikt toch wel een joystick?? (Als je nog een beginner bent, zet dan in de instellingen dat Microsoft de rudderpeddals voor je doet [het richtingsroer])

• KIMBLE
als je dat gaat doen zal ik eerst bij de dutchvacc gaan die kunnen je ook helpen met fs problemen etc...
squawkbox is een programma waarmee je dan op het vatsim netwerk kan vliegen.. nou denk je wat speciaal ik kan dan netzo goed naar zone.com gaan... maar..
er zijn dan mensen die gebruiken het pro controller programma en dat is dan een kaart bijv van nederland en daar zie je de planes die op het netwerk vliegen en jij bent dan de atc (ik heb er nog pics van ik post ze zo..)
en je moet je echt aan regels houden etc.. je mag bijv nooit zo opstijgen je moet altijd clearences vragen :9~ :9~ maar sb is er nog nie voor 2002 :'(

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:42 schreef FastDevil2000 het volgende:

Ik ken pas een paar dagen ILS vliegen. Als je dat doorhebt is het al snel een heel stuk leuker!

Verwijderd

Nou.....schiphol hebben we niet gehaald.....pc liep vast toen ik even op de map ging kijken :(

• KIMBLE
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:28 schreef FastDevil2000 het volgende:
Nou.....schiphol hebben we niet gehaald.....pc liep vast toen ik even op de map ging kijken :(
welk plane?

Verwijderd

die 747 van de screenshot hier boven.

ergste is nu dat ik fs 2000 helemaal niet meer opgestart krijg....heb niks veranderd en nu begint ie opeens met een index build en loopt dan vast bij het opstarten :(

• KIMBLE
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:43 schreef FastDevil2000 het volgende:
die 747 van de screenshot hier boven.

ergste is nu dat ik fs 2000 helemaal niet meer opgestart krijg....heb niks veranderd en nu begint ie opeens met een index build en loopt dan vast bij het opstarten :(
heb je je com al opnieuw opgestart? (bij mij doet ie het soms ook nie en na restart doet ie het weer)

• KIMBLE
hier een pic van mijn 747 van pss :9~ :9~
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nieu1076/kai-tak2.jpg

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-02 12:20

bennierex

Pilot_Z

Approach van Tokyo of zo :)
[Tokyo was het toch???]

Maaruh... de ATC in FS2002 geeft idd nix over speeds e.d. dat vinnik wel minder. Btw, in FS2000 lukte het me nog weleens bijv. een 737 een volledige autolanding te laten maken, maar ik krijg het niet meer voor mekaar... A/P op Apr pakt ie alleen nog maar de ILS heading, niet de G/S :'(

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
/me wil ook fs2002 en zijn nieuwe hotas :(

tampert, kriminalpolizei

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
oops dubbelpost.... :+

tampert, kriminalpolizei

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

even een fs n00b vraag :)

hoe kom ik aan schiphol? en aan die klm vliegtuigen? kun je die ergens gratis downloaden? of moet je die kopen?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 30 oktober 2001 19:07 schreef bennierex het volgende:
Approach van Tokyo of zo :)
[Tokyo was het toch???]

Maaruh... de ATC in FS2002 geeft idd nix over speeds e.d. dat vinnik wel minder. Btw, in FS2000 lukte het me nog weleens bijv. een 737 een volledige autolanding te laten maken, maar ik krijg het niet meer voor mekaar... A/P op Apr pakt ie alleen nog maar de ILS heading, niet de G/S :'(
is bij mij ook zo :'( dus je moet goed op de streepkes letten tijdens de decend

• KIMBLE
Op dinsdag 30 oktober 2001 19:21 schreef Yoda het volgende:
even een fs n00b vraag :)

hoe kom ik aan schiphol? en aan die klm vliegtuigen? kun je die ergens gratis downloaden? of moet je die kopen?
schiphol+nederland= nl-2000
vliegtuigen kan je downloaden op flightsim (wel eerst een accountje maken ;))
die 747 van mijn pic is van pss en dies 120 gulden volgons mij bij dixons maar hijs het zeker waard (als je al wat ervaring heb met fs want hijs er moeilijk!)

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dinsdag 30 oktober 2001 19:35 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

die 747 van mijn pic is van pss en dies 120 gulden volgons mij bij dixons maar hijs het zeker waard (als je al wat ervaring heb met fs want hijs er moeilijk!)
agree!

Trouwens, ik zit nu meestal op www.avsim.com voor planes en scenery enzo. Perfecte site!! flightsim.com is echt niet leuk meer met z'n "all nodes are busy" :(

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Op dinsdag 30 oktober 2001 19:35 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

oke cool die ga ik ff checken dan,....

kan die nl-2000 nou ook met fs2002?

120 piek vink toch een beetje duur,..zo fanatiek ben ik nou ook weer niet,..

Verwijderd

Heb ondertussen fs 2000 weer aan de praat, hij had met indexeren een paar corrupte files aangemaakt volgens mij, want toen ik ze weg haalde (wel uiteraard bewaard) starte hij weer op :)

heb ondertussen weer even wat gevlogen.

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/747pakistan.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/united-thunder.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/vito.jpg

alle vliegtuigen (en de mercedes vito) zijn te downloaden op www.flightsim.com

• KIMBLE
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:00 schreef Yoda het volgende:

[..]

oke cool die ga ik ff checken dan,....

kan die nl-2000 nou ook met fs2002?

120 piek vink toch een beetje duur,..zo fanatiek ben ik nou ook weer niet,..
dat weet ik nie want ik heb fs2002 niet

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Hier mijn beloofde plaatjes. Ik draai op een resolutie van 1152.768, 16 bits.
Dit is een air holland (www.ahva.homestead.com) 757-200. Zie die licht val eens. Prachtig!
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/ah1.jpg

Een dc8 vrachtvliegtuig (http://www.flightsimnetwork.com/dc8_team/home.htm) landend op een vliegveldje in Egypte.
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/emery.jpg

Prachtige 757-200 van Transavia (www.avsim.com/ffg). Met deze 'foto' heb ik iemand gek gekregen, die echt dacht dat een werkelijke foto was...
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/fs2002.jpg

Een KLM MD11 (www.avsim.com/csi), proberend die mooie lichtval weer te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/klm1.jpg

Een oude KLM 747-200 in een oude color scheme (1974, http://www.project-opensky.com/) ook weer met die lichtval op de witte bird.
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/klm2.jpg

Een SCHITTERENDE 744 van KLM, maar een fps killer! Van Feelreal!
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/klm3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/klm5.jpg

Een 747-200 (classical, Opensky) opstijgend vanaf een nog kaal schiphol
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/martinair.jpg

Wederom een vakantie charter aankomend op Hurghada Egypte tegen de avond (www.avsim.com/ffg)
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/trans.jpg

Verwijderd

Hier een weer een leuk shot (1600*1200 @32bit)

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/hercules.jpg

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik heb maar 1 ding te zeggen:

:9~ :9~ :9~ :9~

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:11

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ben totaal niet thuis in de FS wereld hoor, maar spelen jullie nou ook met stuurtjes en throttles en weet ik niet wat voor joysticks allemaal?

Met het toetsenbord lijkt het me namelijk een beetje onbegonnen werk :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 00:49 schreef OiSyN het volgende:
ben totaal niet thuis in de FS wereld hoor, maar spelen jullie nou ook met stuurtjes en throttles en weet ik niet wat voor joysticks allemaal?

Met het toetsenbord lijkt het me namelijk een beetje onbegonnen werk :)
ik vlieg met toetsenbord.....ik heb hier geen toeters en bellen hier (zou wel willen)

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/flightsim/lufthansa.jpg

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op woensdag 31 oktober 2001 01:13 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

ik vlieg met toetsenbord.....ik heb hier geen toeters en bellen hier (zou wel willen)

[afbeelding]
WOW! Welke plane is dit? A320?

Kvlieg met een force feedback 2, sinds vandaag. En ineens zet ik echt elke plane aan de grond :D

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 01:16 schreef 456 het volgende:

[..]

Kvlieg met een force feedback 2, sinds vandaag. En ineens zet ik echt elke plane aan de grond :D
Nee, geen A320. Het is een B767-300 ER van Project Open Sky, gedownload via www.flightsim.com (ik zal m'n icq wel even openzetten, kan je hem krijgen)

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 01:16 schreef 456 het volgende:

[..]

Ja? Hoe bevalt ie? Ik wil die namelijk ook gaan kopen :9

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 31 oktober 2001 00:02 schreef 456 het volgende:
Een dc8 vrachtvliegtuig (http://www.flightsimnetwork.com/dc8_team/home.htm) landend op een vliegveldje in Egypte.
[afbeelding]
Huh? Hangen de piloten buiten het vliegtuig? :o

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Op woensdag 31 oktober 2001 01:13 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wacht ff, bedoel je deze soms ;)
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/sas.jpg

En inderdaad zitten sommige piloten buiten het vliegtuig, maar ik ben er nu achter hoe dat komt. Het spel is bit buggie met 1152/768 instelling. Ik heb hem nu op 1024 staan, en das al stukken beter... Het kan ook aan mijn trilineaire filtering liggen. Die heb ik nu op bilineair gezet en nu doet ie het wel.
En Aerodynamic> Eerlijk waar, het is een genot(sknots)! Alleen al dat je alle knoppen bij 1 pook letterlijk bij de hand hebt! Echt een aanrader!

Verwijderd

Hmmm.....ook erg mooi die laatste.

Zullen we maar weer een screenshot topic openen, want we gaan wel een beetje offtopic, dit heeft eigenlijk niks met verkeerde vectors te maken >:)

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Mijn idee!
Modje slotje... ;)

Wie interesseert nou die vectors als je alleen maar van deze beauties kan produceren ;)

• KIMBLE
Op woensdag 31 oktober 2001 10:14 schreef FastDevil2000 het volgende:
Hmmm.....ook erg mooi die laatste.

Zullen we maar weer een screenshot topic openen, want we gaan wel een beetje offtopic, dit heeft eigenlijk niks met verkeerde vectors te maken >:)
er was er al 1 ff zoeken op mooie flightsim screenshot,s (of shot,s)
,zullen we die weer nieuw leven inblazen?

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 13:33 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

er was er al 1 ff zoeken op mooie flightsim screenshot,s (of shot,s)
,zullen we die weer nieuw leven inblazen?
er is al weer een nieuwe gemaakt zoals je waarschijnlijk al gezien hebt

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

om nog maar wat meer offtopic te gaan :) Is er ook een add-on waar ook alle (of bijna alle) systemen in zitten en kan/moet gebruiken, als in de echte kisten of bestaat er niet zoiets... ben er naar op zoek namelijk, liefst iets voor een turboprop (DHC-8) of anders B737 of iets in die richting.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 31 oktober 2001 15:49 schreef bennierex het volgende:
om nog maar wat meer offtopic te gaan :) Is er ook een add-on waar ook alle (of bijna alle) systemen in zitten en kan/moet gebruiken, als in de echte kisten of bestaat er niet zoiets... ben er naar op zoek namelijk, liefst iets voor een turboprop (DHC-8) of anders B737 of iets in die richting.
De B737 van Justflight is erg realistisch (ook qua systemen) http://www.justflight.tv/JFE/pages/products/10167.asp

Verder natuurlijk de 777 en 747 van Phoenix Simulation Software

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op woensdag 31 oktober 2001 17:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

De B737 van Justflight is erg realistisch (ook qua systemen) http://www.justflight.tv/JFE/pages/products/10167.asp

Verder natuurlijk de 777 en 747 van Phoenix Simulation Software
Tnx! ik ga eens ff neuzen
Pagina: 1