May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Als je je paswoord opvraagt bij d.net krijg je een mailtje, daar staat ook een link in waardoor je gelijk bij je stats komt zonder dat je je paswoord in moet tikken.
[removed]
ofwel je loginnaam is dan je emailadress en het password kijg je toegemeelt op je email
Het paswoord heb ik binnen alleen bij het aanmelden voor DPC heb ik iets verkeerds ingevuld.
Nu kon ik dat, in ieder geval gisteren thuis, niet meer herstellen. (Zit op mijn werk.)
Er verscheen steeds de pagina met de fout melding ipv de aanmelding met e-mail adres en paswoord.
Mijn koetje graast nu niet voor DPC.
Nu kon ik dat, in ieder geval gisteren thuis, niet meer herstellen. (Zit op mijn werk.)
Er verscheen steeds de pagina met de fout melding ipv de aanmelding met e-mail adres en paswoord.
Mijn koetje graast nu niet voor DPC.
Stem blanco!
ga naar je persoonlijke stats, klik daar op 'Please email me my password.' en cehck je mail, in dat mailtje staat zoals hierboven al genoemd een link naar je instellingen pagina alwaar je team 10313 kunt joinen
Dat heb ik gisteren ook gevonden.
Maar om 10313 te joinen moet dat via de team page doen.
Helaas krijg ik dan die problemen als boven beschreven.
Maar om 10313 te joinen moet dat via de team page doen.
Helaas krijg ik dan die problemen als boven beschreven.
Stem blanco!
Je hebt natuurlijk een foutje gemaakt met het invullen van dat popup scherm, en daar stond het vinkje 'remember this login' aan.
Ik heb geen idee hoe je dat kan herstellen, je moet nu ergens in IE een optie vinden die het ingevulde 'vergeet'.
Maar als je de oplossing van redwing es probeert?
Ik heb geen idee hoe je dat kan herstellen, je moet nu ergens in IE een optie vinden die het ingevulde 'vergeet'.
Maar als je de oplossing van redwing es probeert?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
je kan desnoods je coockies deleten zodat je computer ff je ingevulde passwords enzo vergeet.
en dit lukt ook niet?
en dit lukt ook niet?
Pagina: 1