Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Afhankelijk van je IOS versie kan je het gewoon instellen met:
ip address dhcp
op je interface. Ik draai zelf 12.2 en daarin is het in iedergeval beschikbaar maar je zal even bij Cisco na moeten kijken vanaf welke versie dit beschikbaar is.
Als het nog niet beschikbaar is in de IOS versie die je draait ben je out of luck ben ik bang.
ip address dhcp
op je interface. Ik draai zelf 12.2 en daarin is het in iedergeval beschikbaar maar je zal even bij Cisco na moeten kijken vanaf welke versie dit beschikbaar is.
Als het nog niet beschikbaar is in de IOS versie die je draait ben je out of luck ben ik bang.
Ahum...waar kan ik de CM naam (van @home) instellen op die 1600?
Is dat de hostname of de ip domain-name...of...nog iets anders???
[ Voor 5% gewijzigd door Ermo op 24-10-2003 09:02 ]
dat is de hostname als ik het goed heb. Check de manual of www.cisco.com. Daar is alle info voor dhcp configuratie zo te vinden.
http://www.cisco.com/univ...t/121t/121t2/dt_dhcpc.pdf
Verder dien je de domain name op te geven ala:
domain-name hnglo1.dr.nl.home.com (maar dan met je eigen suffix)
Anders kun je dit toch in 2 tellen testen? Topicreport gedaan omdat je imho gewoon niet gezocht hebt.
http://www.cisco.com/univ...t/121t/121t2/dt_dhcpc.pdf
Verder dien je de domain name op te geven ala:
domain-name hnglo1.dr.nl.home.com (maar dan met je eigen suffix)
Anders kun je dit toch in 2 tellen testen? Topicreport gedaan omdat je imho gewoon niet gezocht hebt.
[ Voor 68% gewijzigd door Bor op 24-10-2003 09:42 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Yo Wolfie, bedankt voor het reageren. Nu kan ik de domain name instellen. Maar zoals je waarschijnlijk weet moet ik ergens mijn CMxxxxx-A naam kwijt om me uberhaupt aan te melden bij @home. De vraag was hoe ik dat kan doen.
Niet gezocht???
Mijn hele tafel ligt vol met cisco docs betreffende dhcp en NAT configuraties...dus IMHO...speel je een beetje snel agentje.
Niet gezocht???
Mijn hele tafel ligt vol met cisco docs betreffende dhcp en NAT configuraties...dus IMHO...speel je een beetje snel agentje.
Ermo schreef op 24 October 2003 @ 08:56:
Ahum...waar kan ik de CM naam (van @home) instellen op die 1600?
Zie de manual van het apparaat, hiervoor ga je niet een topic van 2 jaar oud omhoog schoppen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()