Toon posts:

lcd monitor niet aan de gang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via mijn baas een lcd monitor gekregen die hij aan een workstation had hangen.
Het heeft een BNC uitgang en een rs232 uitgang.Als ik de BNC kabel eraan hang doet hij niets.Ik hoorde dat je een dvi
videokaart moet hebben voor sommige lcd schermen.
Ik heb een Asus6600 deluxe videokaart.

Wat doe ik verkeerd?

Verwijderd

heeft ie ook ingangen ? is meestal wel handig om beeld te krijgen :P

Verwijderd

Enkel de duurdere LCD schermen hebben een DVI aansluiting.

Kan je misschien wat meer details geven over het scherm, welk merk en type het is?

offtopic:
Zotty, waar is je site eigenlijk heen, het was nog leuk om ernaar te kunnen refereren.

Verwijderd

quote]
Op dinsdag 30 oktober 2001 14:22 schreef Thommy het volgende:
offtopic:
Zotty, waar is je site eigenlijk heen, het was nog leuk om ernaar te kunnen refereren.

[/quote]

Nou, dat zit zo..... Die ontzettende *mag_hier_niet_schelden* van @home hebben me afgesloten en daar stond het dus gehost :( En ik ben ontzettend druk geweest de afgelopen week, dus nog niet echt tijd gehad om een alternatief te vinden. Als het meezit staat het vanavond weer online......hopelijk. 'k doe m'n best :)

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 14:58 schreef Zotty het volgende:
Als het meezit staat het vanavond weer online......hopelijk. 'k doe m'n best :)
Ah, da's dus goed nieuws, als je hulp nodig hebt wil ik je gerust helpen hoor :)

Even terug on-topic, gelieve wat meer info over het scherm.

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 15:41 schreef Thommy het volgende:
Ah, da's dus goed nieuws, als je hulp nodig hebt wil ik je gerust helpen hoor :)
Hij doet het (tijdelijk) weer :)

Maargoed, over dat scherm; de BNC connectoren lijken me de aansluiting voor het beeld. Is dit het geval, dan is het analoog en niet digitaal/DVI.
De RS232 aansluiting zou voor een touchscreen kunnen zijn. Is het enige wat enigzins voor de hand ligt. Zou wel gaaf zijn als het dat ook daadwerkelijk is >:)
Pagina: 1