"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Gevolgd door lite-on, maar als je audio wilt rippen moet je zeker een plextor hebben aangezien die daar veel sneller in is en vaak zijn ze ook wat sneller met het uitbrengen van firmware updates om kopieerbeveiligingen te omzeilen. Verder is een plextor 16x10x40 voor onder de 500 piek wel te vinden dus de keus is snel gemaakt lijkt me
Hoi
verder is de lite-on ook iets sneller klaar met branden dan de plextor
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Ik vind dat Lite-on nu teveel gehyped wordt ;-)Op dinsdag 30 oktober 2001 02:51 schreef zaeroks het volgende:
Lite-On.
Plextor is teveel gehypet
Er zijn nu veel probleemtopics met Lite-on.
(heb zelf de 12*10*32, toen ik die kocht was er nog niet veel over bekend, en raadde iedereen hem mij af hier op GoT. Das nu wel anders
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Ik vind ook dat lite-on teveel gehyped wordt ookal heb ik er zelf 1Op dinsdag 30 oktober 2001 12:52 schreef QuaSi het volgende:
[..]
Ik vind dat Lite-on nu teveel gehyped wordt ;-)
Er zijn nu veel probleemtopics met Lite-on.
Plextor komt meestal net iets beter uit de test maar lite-on wint het meestal door z`n prijs/kwaliteit
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Zijn erg goede branders, bijvoobeeld de 2200 serie. 8 MB Buffer en BuRnProof, verder kan je ook gelijk een IDE+SCSI versie kiezen die dus beide bussen ondersteund.
Voordeel van SCSI is neem ik aan bekend? Minder CPU belasting, wat vooral bij Burnproof erg belangrijk is.
* CrashOne denkt dat je voor een slotje gaat..
Kan aan mij liggen maar in mijn tijd werden branders gebruikt om cd's te reproduceren en niet om audio te rippen.Op dinsdag 30 oktober 2001 13:05 schreef bloasfist het volgende:
Het schijnt dat die plex ietsie beter is in audio rippen,
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Verwijderd
Dat is een enquete onder Kieskeurig Bezoekers.
Je kan beter computerbladen lezen, waarin branders worden getest.
Vaak komen Plextor en Lite-on er het beste uit.
Als je echter audio gaat rippen, kan je het beste een Plextor 24x kopen.
Beide modellen zijn Clone-Cd compatible (geen geblaat over benaming graag), dus het clonen van cd's is geen probleem.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
RGZ
MASH
Op woensdag 31 oktober 2001 12:04 schreef dabrat het volgende:
En wat about the sony writers dan...?????