Relocken Postbank M35

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eerder poste ik onderstaand berichtje.

Aangezien reacties in dit forum niet mogen, heb ik ikbenstout@tweakers.net opengesteld om de moderators niet voor hun hoofd te stoten :)

Onlangs heb ik voor een collega zijn Postbank Siemensje ge*kuch*unlockt*kuch*.
Nou had de slimmerd wel zijn telefoon geactiveerd, maar gister bleek dat ie niet zijn beltegoed had opgewaardeerd. (Hij kreeg een brief van de Postbank dattie binnenkort 300 piek moet dokken).

Gelukkig had ik een firmware dump gemaakt van zijn M35, die ik even met hetzelfde dumptooltje dacht terug te zetten in de hoop dat de lock er dan weer op zou zitten en hij zou kunnen opwaarderen. Dit gaat echter niet, het tooltje geeft een error bij het terugflashen en het zaakje blijft geunlockt.

Heeft er iemand een tip?

Ik zag al een thread over het opwaarderen per girofoon, geldt dit ook voor de eerste opwaardering met gratis 25 piek beltegoed?

Bij voorbaat dank voor alle hulp!

Verwijderd

hmmz dit is niet erg verstandig ik ruik wat aankomen :+ :P
niet lief jij

• BamSlam_
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 22:51 schreef mafiasven het volgende:
hmmz dit is niet erg verstandig ik ruik wat aankomen :+ :P
niet lief jij
Ik ben hartstikke lief en bedenk een constructieve oplossing :)

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 22:54 schreef Slambam_ het volgende:

[..]

Ik ben hartstikke lief en bedenk een constructieve oplossing :)
je biedt toch iets via got om aan.. je vraagt namelijk hulp via mail over een topic wat hier verboden is..
verder heb je na een geslaagde unlock poging een probleem met je phone waardoor je hem weer relockent wilt.. je ehbt dus een unlock verricht die ook niet toegestaan is op dit forum en naar aanleiding daarvan wil je hem weer relocken mag dus niet :+

• BamSlam_
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 23:03 schreef mafiasven het volgende:

[..]

je biedt toch iets via got om aan.. je vraagt namelijk hulp via mail over een topic wat hier verboden is..
verder heb je na een geslaagde unlock poging een probleem met je phone waardoor je hem weer relockent wilt.. je ehbt dus een unlock verricht die ook niet toegestaan is op dit forum en naar aanleiding daarvan wil je hem weer relocken mag dus niet :+
Nee hoor, ik hou me keurig aan de FAQ:
zodra zou blijken unlocken illegaal is, is alle informatie die wij daarover aanbieden ook illegaal.
De informatie over (un)locken wordt niet in dit forum aangeboden , maar rechtstreeks en niet openbaar aan mij.
Daarnaast zouden we dan onmiddellijk alle oudere topics over unlocken moeten verwijderen, hetgeen een onmogelijk karwei is.
En hoef je dus de topic ook niet te verwijderen.

Verwijderd

Op deze manier verlenen we dus net zo goed hulp bij dit soort frauduleuze activiteiten.
Niet doen ajb.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.