Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
Verwijderd
Probeer regenboog in heerlen of sittard dan eens.
En je kunt ze altijd via hun website bestellen,
weet je tenminste dat je een zaak hebt die je kan vertrouwen, of is er een andere reden dat je niet online wilt bestellen?
Ze zullen trouwens toch wel snel nieuwe
binnenkrijgen als ze op waren?
En je kunt ze altijd via hun website bestellen,
weet je tenminste dat je een zaak hebt die je kan vertrouwen, of is er een andere reden dat je niet online wilt bestellen?
Ze zullen trouwens toch wel snel nieuwe
binnenkrijgen als ze op waren?
Ik heb gewoon geen zin in online bestellen...
Ik wil naar de winkel gaan, kopen en gebruiken en heb geen zin om te wachten of de post he vandaag of morgen brengt.
Ik wil naar de winkel gaan, kopen en gebruiken en heb geen zin om te wachten of de post he vandaag of morgen brengt.
Verwijderd
Sorry hoor maar 700mb verkopen ze toch overal? Volgens mij zelfs nog bij het kruidvat en de hema!
edit:
oops had de + niet gezien
oops had de + niet gezien
Nee de 700mb's haal ik gewoon bij de ALDI, nooit grote problemen mee gehad, alleen dat ze in die irritante slimcases zitten.
Verwijderd
Slimcases roelen, die nemen tenminste niet zoveel ruimte in...Op dinsdag 30 oktober 2001 10:49 schreef IMWezel het volgende:
Nee de 700mb's haal ik gewoon bij de ALDI, nooit grote problemen mee gehad, alleen dat ze in die irritante slimcases zitten.
Volgensmij bedoelt de topicstarter niet 700 MB cd's (80 min), maar 800 MB (90 min)... 700+ toch
Verwijderd
ik heb ook nog geen cdees boven de 700MB in de winkel gezien (ik heb ze uiteindelijk besteld via internet.)
ik heb gekeken bij lokale pc shops hier in Maarssen(ut) maar geen succes
Dixons had ze ook niet enz enz...
http://www.cdrpagina.nl/
2 tot 3 dagen lever tijd
ik heb gekeken bij lokale pc shops hier in Maarssen(ut) maar geen succes
Dixons had ze ook niet enz enz...
http://www.cdrpagina.nl/
2 tot 3 dagen lever tijd
ik heb ze ooit eens een keer bij de Modern gekocht...
van Arita, prijs viel ook mee, 20 geld voor 10 ofzo...
probleem was alleen dat het overburnen (+700) alleen zou werken als je én zo'n brander had (plex.) én zo'n programma (nero nieuwste) en anders had je pech...
en aangezien ik dat dus niet had heb ik er eigenlijk weinig aan gehad en kon ik net zo goed gewone 650's of 700's blijven kopen...
van Arita, prijs viel ook mee, 20 geld voor 10 ofzo...
probleem was alleen dat het overburnen (+700) alleen zou werken als je én zo'n brander had (plex.) én zo'n programma (nero nieuwste) en anders had je pech...
en aangezien ik dat dus niet had heb ik er eigenlijk weinig aan gehad en kon ik net zo goed gewone 650's of 700's blijven kopen...
Leeg - Sinds 20180907
Pagina: 1