www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl
Heb zelf 2j lang een K6-2 350 probleemloos gedraaid op een DFI MVP3 mobo. Met VIA chipset dus.
Vraag: welk chipset op jouw mobo? Heb je de 4-in-1 geinstalleerd (VIA) of de ALi drivers (ALi)?
Zo nee: geef aub de CPU niet de schuld (ook de mobo/chipset niet) en ga die krengen erop gooien!
Vraag: welk chipset op jouw mobo? Heb je de 4-in-1 geinstalleerd (VIA) of de ALi drivers (ALi)?
Zo nee: geef aub de CPU niet de schuld (ook de mobo/chipset niet) en ga die krengen erop gooien!
edit:
de mijne was dus idd een K6BV3+ - klasseplank!
de mijne was dus idd een K6BV3+ - klasseplank!
Oslik blyat! Oslik!
khad ook zo'n dfi mobo met een k-6 333, nooit problemen mee gehad, alleen waar is dfi tegenwoordig?
was fijn plankje
was fijn plankje
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
DFI is niet zo bekend meer, maar ik heb hier nog twee van die dingen liggen: DFI P5BV3+ en z'n broer K6BV3+
eerste gaat bijna de deur uit, tweede draait nu successvol Linux met een K6/3+ 450.
En dat een K6/2 instabiel zou zijn? nope!
eerste gaat bijna de deur uit, tweede draait nu successvol Linux met een K6/3+ 450.
En dat een K6/2 instabiel zou zijn? nope!
Heeft hij het voltage wel goed staan?Op maandag 29 oktober 2001 22:40 schreef incinerator82 het volgende:
Dag mensen een vriend van mij heeft nog een oude k6 350staan jaja .... dus de bekende problemen zoals vastlopers en uit zichzelf herstarten zijn hier ook weer in spel.
Pagina: 1