Toon posts:

Lite-On 12x10x40 firmware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij nu eindelijk eens vertellen waarom er van deze, overigens perfect functionerende, brander geen enkele firmware uitkomt en waarom deze brander nergens op de site van Lite-On genoemd word?

Verwijderd

misschien omdat hij perfect functioneert? :P

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Op maandag 29 oktober 2001 22:34 schreef Otaku het volgende:
Kan iemand mij nu eindelijk eens vertellen waarom er van deze, overigens perfect functionerende, brander geen enkele firmware uitkomt en waarom deze brander nergens op de site van Lite-On genoemd word?
Netalsof iemand hier dat weet...behalve als er hier iemand bij LiteOn werkt natuurlijk..

En misschien is die brander wel zó fucked up dat ze er een jaar aan moeten werken, die nieuwe firmware...wie zal het zeggen. :)

Verwijderd

De Liteon 12102b(121040) is de enige 12x brander van Liteon die nagenoeg alle beveiligingen kan lezen en schrijven, ook SD2, maar het is een beetje het stiefkindje van Liteon geworden. Tot juni stond deze brander nog gewoon op de site van Liteon, maar daarna is hij van de site verwijderd en hij wordt ook niet meer ondersteund(voor alle branders is nieuwe firmware gekomen behalve voor de Liteon 12102b)Als je Liteon er naar vraagt, dan geven ze er weinig reactie op, maar waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat Liteon onrechtmatig of niet in licentie gebruik heeft gemaakt van "Burnproof" dat een Sanyo uitvinding is. Er zal in ieder geval wel iets aan de hand zijn, want anders wordt deze(goede) brander niet zo geboycot

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik heb em ook, en tja, hij is zo goed dat ik geen nieuwe firmware nodig heb hoor, fikt alles.

Ik zou gewoon ff liteon mailen, als je dat echt nodig vindt.