met mijn asus v7100 heb ik op de monitor perfect beeld maar op mijn tv heb ik een pokke beeld. ik kan amper de menutjes lezen. waar kan dit aan liggen?
gebruik je gele tulp, of SVHS kabel?
SVHS geeft stukken beter beeld namelijk.
[toevoeging]
hou wel rekening met het feit dat een tv 800x600 is en geschikt voor games en films, niet echt als 2e monitor.
hetzelfde beeld als je monitor kun je er nooit van verwachten, is het beeld namelijk net iets te grof voor.
[/toevoeging]
[toevoeging]
hou wel rekening met het feit dat een tv 800x600 is en geschikt voor games en films, niet echt als 2e monitor.
hetzelfde beeld als je monitor kun je er nooit van verwachten, is het beeld namelijk net iets te grof voor.
[/toevoeging]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Een PAL tv is 720*576 en een NTSC 640*480 dacht ik.Op maandag 29 oktober 2001 22:26 schreef 2Dutch2 het volgende:
gebruik je gele tulp, of SVHS kabel?
[toevoeging]
[/toevoeging]
oh? ook goed. maar hij schakelt altijd terug naar 800x600,dat bedoelde ik ermee
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Pagina: 1