Welke Soundcard moet ik hebben?

Pagina: 1
Acties:

• SkyKnife
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-03 01:12
Ik weet het niet meer hor :'(

Ik weet niet welke geluidskaart ik wil hebben, ik wou een Vortex II hebben maar sinds die niet (goed) werken onder w2k weet ik het niet meer. :?

Hopelijk kunnen jullie me op mijn weg zetten.

Verwijderd

Ga voor een Soundblaster Live! zou ik zeggen. Werken bij mij altijd goed en er zijn nu ook drivers voor Windows XP.

• SkyKnife
SB live is een goede kaart, heb hem zelf ook (2keer, 3 computers, dus moet er nog 1 extra hebben)

Maar ik wordt gek van de ruis die er uitkomt, dit op mijn jbsystems lh395 koptelefoon. :(

Verwijderd

gewoon sb live pakken of teratec xfire zijn alle 2 prima kaartjes

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op maandag 29 oktober 2001 22:33 schreef SkyKnife het volgende:
SB live is een goede kaart, heb hem zelf ook (2keer, 3 computers, dus moet er nog 1 extra hebben)

Maar ik wordt gek van de ruis die er uitkomt, dit op mijn jbsystems lh395 koptelefoon. :(
Dan gaat er iets mis. De SBlive heeft een hele goede signaal/ruisverhouding. En je zou zeker geen last mogen hebben van overmatig ruisen.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Tijd voor een aarde ??
Had ik ook last van... Extreme ruis, maar ik heb mijn pc nu geaard en het is weg

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Een Turtle Beach Santa Cruz is echt de ideale geluidskaart nu. Ik hem mijn Soundblaster Live doorverkocht, want het geluid van de Turtle Beach is echt veel beter. Zeker met een aparte subwoofer.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Verwijderd

Soundblaster Live! Nog nooit problemen mee gehad en de geluidskwaliteit is gewoon goed.

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:21
Ga voor de Philips Acoustic Edge
Wel duur maar meer dan zijngeld waard.
Wat dacht je van stereo DIVX afspelen met 5.1 geluid(geen DD)
Ze proberen je een Live aan te smeren maar die ondersteund A3D NIET! en deze lekker wel.
De mogelijkheden met deze kaart zijn enorm. Oude spellen met dolby surround mixt hij ook naar 5.1, Muziek wordt gemixt naar 5.1
Vanavond zelfs Enemy at the Gates gekeken via twee luidsprekers en het klonk fantastisch (o ja sub was er ook duidelijk bij...) Deze kaart kan nl. ook 5.1 Dolby Digital mixen naar 2 kanaals geluid. Dus een soort A3d voor films. Het klinkt echt goed.
Dit alles door die Q-sound algorithmen (madonna en Sting gebruiken ze ook!)

diskeltische lurker

• SkyKnife
nog kaarten die a3d 2 ondersteunen en WEL werkende drivers onder windows 2000 hebben?
Pagina: 1