Toon posts:

email automatisch laten controleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik win xp. ik wil nu dat windows automatisch elke minuut email controleerd en zo ja verteld dat er een mailtje is. hoe doe ik dit???

ik heb bij outlook express aangevinkt dat er elke minuut gecontroleerd moet worden maar dit werkt niet goed, want outlook express moet dan de hele tijd aan blijven staan en dat wil ik niet :)

wie helpt???

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een oplossing ik heb een freeware emailcontroleer proggie geinstalleerd. Topic closed :)

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 22:49 schreef Kareltje het volgende:
ik heb al een oplossing ik heb een freeware emailcontroleer proggie geinstalleerd. Topic closed :)
kan je toch ook via icq controleren als je die aan hebt staan ? :)

Verwijderd

Topicstarter
via icq werkt het op de een of andere manier niet goed meer in xp. in ME ging dat altijd goed maar ja nu gebruik ik een ander proggie :)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Jet-MailMonitor vind ik het fijnste :)
http://www.cowon.com

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 16:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Waarom laat je Outlook niet aan staan?

Verwijderd

Topicstarter
vind ik maar irritant zo'n extra venster :) en dan kan je zeggen minimaliseer hem maar dat doe ik dan ook maar dan blijf je zo'n irritant nutteloos task ding in je taskbar hebben. maar gelukkig is het nu opgelost

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien op optie om je outlook in de rechteronderhoek te zetten neemt ie dacht ik nog minder geheugen in beslag e.d. heb je geen omkijken naar...

http://www.teamcti.com/trayit/trayit.htm

Waarom heeft M$ er in de loop de'r tijd geen eigen programma voor gemaakt, enkele maanden geleden draaide ik het, direct bij het opstarten hartstikke handig hoeft ie in zijn geheel niet op te laden direct in de tray. :)

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD 2019

Verwijderd

Met "winbar" kan je instellen dat ie om de zoveel minuten je emeel checkt!

misschien een idee-tje

Verwijderd

ik heb outlook ook gewoon aanstaan 1 windowtje meer of minder maakt dan ook niet meer uit :+

Verwijderd

you got a point!

Verwijderd

Ik heb ePrompter gevonden en het ziet er wel redelijk uit. Maar hebben jullie misschien nog betere alternatieven, want er zit reclame in :-(
Pagina: 1