Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Kan met Samba.
Meer valt er niet over te zeggen, 't kan gewoon
Meer valt er niet over te zeggen, 't kan gewoon
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Kijk, dat dacht ik al.... zo'n bevestiging was alles wat ik wilde horen
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Als je straks meer wil met samba in een dergelijke omgeving (zal wel), neem dan in ieder geval sowieso versie 2.2.2 (www.samba.org)
Ik weet het.... anders dan loop ik weer tegen allerlei vervelende dingen aan.... Overigens: welke distri als die (op één uurtje per week na) door een n00b op linuxgebied beheerd moet worden? In principe moet die met dat ene uurtje onderhoud van mijn kant dus wel goed moeten blijven draaien....
Verwijderd
Tja persoonlijk zou ik voor zo'n omgeving toch echt voor Slackware of Debian gaan.
Vooral die laatste omdat het daarmee enorm makkelijk updaten is.
Sja en beveiliging is toch ook wel iets waar je een beetje mee moet opletten. Tegenwoordig zijn de kids al heel wat verder dan wat simpele dos-commando'tjes uit mijn tijd
.
Als het echt door een newbie beheerd moet worden, dan is RedHat wel aan te raden (ook goed te gebruiken door iemand met meer ervaring).
Vooral die laatste omdat het daarmee enorm makkelijk updaten is.
Sja en beveiliging is toch ook wel iets waar je een beetje mee moet opletten. Tegenwoordig zijn de kids al heel wat verder dan wat simpele dos-commando'tjes uit mijn tijd
Als het echt door een newbie beheerd moet worden, dan is RedHat wel aan te raden (ook goed te gebruiken door iemand met meer ervaring).
tja, zelf werk ik thuis **dus nu niet, want bij mijn ouders... even voor diegene die gaan kijken welke browser dit is** met SuSE 7.2 als desktop en een LFS systeem als server... maar dat zal wel te moeilijk voor die ander zijn... zal wel redhat of idd debian worden denk ik... Maar dan moet ik eerst ff kijken hoe apt-get werkt
Nooit mee gewerkt... dat wordt dus weer een oude pc erbij scoopen ergens....
Pagina: 1