Als mijn collega een nieuwe CDRW in zijn nieuwe creative 8x4x32 stopt spuugt de brander de schijf meteen weer uit met de melding: cd is niet beschrijfbaar. Wat doet hij
verkeerd?
verkeerd?
Verwijderd
lijkt me sterkOp maandag 29 oktober 2001 22:12 schreef BrainDamage het volgende:
Ws. is je brander te snel voor 4 speed RW's en heb je snellere CD-RW's nodig om op te kunnen branden
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Verwijderd
of natuurlijk andersomOp maandag 29 oktober 2001 22:12 schreef BrainDamage het volgende:
Ws. is je brander te snel voor 4 speed RW's en heb je snellere CD-RW's nodig om op te kunnen branden
Verwijderd
ik ben dus niet de enige die niet leestOp maandag 29 oktober 2001 22:30 schreef chucky666 het volgende:
aha
cd omdraaien
en probeer het eens met een ander merk
welk proggie gebruikt tie
hoezoOp maandag 29 oktober 2001 22:33 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die niet leest
Verwijderd
daarzoOp maandag 29 oktober 2001 22:25 schreef SEPP het volgende:
Wist ik het maar, ik stel de vraag voor een collega die er A nog minder verstand van heeft dan ik en B nu aan het werk is en waarschijnlijk niet eens weet wat boven en onder is bij een cd.
Verwijderd
Van welke taal stamt dat dan af?Op maandag 29 oktober 2001 22:35 schreef SEPP het volgende:
Ik heb helaas niet meer gegevens.
Formateren, is dà wà?
Of kan het zijn dat de brander en de disk uit verschillende tijdperken komen en hij dus eerst nieuwe drivers moet installeren?
hij zegt toch dat ie niet weet wat boven of onder is van een cdOp maandag 29 oktober 2001 22:35 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
daarzo
eeuuhhh volgens mij zijn ze allebij 4xOp maandag 29 oktober 2001 22:39 schreef BrainDamage het volgende:
de cd-rw kan te snel zijn voor rewriter en in dat geval is er niks aan te doen behalve een andere CD-RWtje kopen.
Plat DommelschOp maandag 29 oktober 2001 22:40 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Van welke taal stamt dat dan af?