Toon posts:

ontbrekende 3dfxv2ps.dll file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hulp gevraagd...want ik weet het niet meer..
Heb op mijn Aptiva met een 233mhz amd en 2mb ati rage II een 3dfx ad-on kaart geplugd van Jaton pci en deze extern met een kabel doorgelust naar mijn normale video-uitgang aangezien ik een onboard videokaart heb.
Maar elke keer als ik mijn pc-opstart krijg ik meteen de melding 3dfxv2ps.dll kan niet gevonden worden of ontbreekt...iets in die strekking :'( EN VOLGENS MIJ DOET DIE HELE KAART NIET WAT IK MOET DOEN...Als ik met apparaatbeheer stuurprogramma bijwerken een 3d accelerator driver tegenkomt dan vraagt die om een cd die ik helemaal niet heb...dus houdt dat ook op.
Kan iemand mij hier uit de brand helpen...misschien meerdere gamers met hetzelfde probleem ...wie weet het verlossend antwoord.
Groeten van de Don.

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Ik weet niet of het een voodoo1 of 2 of meer is. maar als je gewoon even naar deze site gaat en even de drivers download, denk ik dat het euvel wel weg gaat.

http://www.3dfx.com/downloads.htm

Pc: Geen :(

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

dit lijkt me logisch, er mist een "stukje driver" van je 3DFX add-on kaart ... oftewel: installeer de drivers van de CD opnieuw of download ff wat drivers van internet en installeer die!!

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!