Dell Latitude cover latch

Pagina: 1
Acties:

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Topicstarter
Ongelofelijk de P in. Het sluitklepje van mijn laptop (Dell CPi A300ST) is afgebroken, waardoor hij niet meer dicht kan. Heb de stukjes nog, kan hem misschien lijmen, maar ik ben erg bang om mijn TFT scherm open te schroeven. Iemand ervaring mee? Of iemand een andere oplossing om dat plastic onding makkelijker te vervangen?

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 21:54 schreef Bene het volgende:
Ongelofelijk de P in. Het sluitklepje van mijn laptop (Dell CPi A300ST) is afgebroken, waardoor hij niet meer dicht kan. Heb de stukjes nog, kan hem misschien lijmen, maar ik ben erg bang om mijn TFT scherm open te schroeven. Iemand ervaring mee? Of iemand een andere oplossing om dat plastic onding makkelijker te vervangen?
Het is een los onderdeel wat erin geklikt is. Ik heb het een keer een monteur zien doen, en heb het daarna een keer of 3 zelf gedaan. Aan beide kanten zit een rubberen dopje, waaronder de schroefjes zitten. Maak ze los, trek het plastic aan de tft kant voorzichtig naar je toe, en verwijder het slotmechanisme door het er aan de bovenkant uit de spleet die gecreerd wordt eruit te trekken.

Kijk goed hoe het eruit komt, want de nieuwe moet er op dezelfde manier terug in. Dit mechanisme breekt makkelijk af omdat er speling geraakt tussen het scherm en de laptop tijdens transport. Dit afbreken gebeurd niet tijdens het sluiten. Zorg daarom dat de laptop stevig in de tas zit, met de klittebandbanden er strak om.

Succes

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
garantie??

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 23:00 schreef Kev0867 het volgende:
garantie??
Afgeschreven laptop van voormalig werkgever van een vriend, oftewel: nee. Maar het verhaal van Smiley gaat me wel verder helpen. Thnx m8!

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 23:35 schreef Bene het volgende:

[..]

Afgeschreven laptop van voormalig werkgever van een vriend, oftewel: nee. Maar het verhaal van Smiley gaat me wel verder helpen. Thnx m8!
Niet te vlug he, Een lattitude werd toendertijd (nu nog) geleverd met 3 jaar on-site garantie. Bel ze voor de lol even, dat zoeken ze zo uit op basis van de servicetag