Verschil tussen logitech toetsenborden?

Pagina: 1
Acties:

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
Oke... ik wil een nieuw toetsenbord kopen, maar nou heeft logitech niet echt een heel handige site, want er staan in de pricewatch namelijk veel meer versies dan op de logitech site. Er zijn namelijk een hele hoop itouch toetsenborden met en zonder draad en met of zonder muis, om gek van te worden. Nu wil ik eigenlijk weten wat het verschil tussen de Cordless Desktop iTouch en de Cordless Desktop iTouch Pro is. En wat ook belangrijk is, hoe slaat het toetsenbord (erop rammen dus)?

Verwijderd

toetsenbord slaat lekker, ik heb een logitech iTouch (cordless) en die slaat aardig strak, maakt veel herrie, softer dan een cherry of keytronic. Harder dan de bekende school en bedrijfs softtouch borden (ja die blijven 'plakken' waardoor je 2x langzamer typt
maar ik vind hem minder lekker en trager maar vooral met meer volume rammen dan de MS toetsenbordjes die ik ook bezit (met draad) die ms dingen zijn sniller maar toch sneller. Volgende keer is voor mij een ramplank ZEKER een MS.. bovendien heeft MS fijnere knopjes voor snelstarten van zooi.

O ja, en de pro versie heeft een gebroken layout, dus die is in 2en gesplit.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 21:34 schreef DKtje het volgende:
toetsenbord slaat lekker, ik heb een logitech iTouch (cordless) en die slaat aardig strak, maakt veel herrie, softer dan een cherry of keytronic. Harder dan de bekende school en bedrijfs softtouch borden (ja die blijven 'plakken' waardoor je 2x langzamer typt
maar ik vind hem minder lekker en trager maar vooral met meer volume rammen dan de MS toetsenbordjes die ik ook bezit (met draad) die ms dingen zijn sniller maar toch sneller. Volgende keer is voor mij een ramplank ZEKER een MS.. bovendien heeft MS fijnere knopjes voor snelstarten van zooi.

O ja, en de pro versie heeft een gebroken layout, dus die is in 2en gesplit.
Ok thanx... enne... Ram ze!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Kennelijk gaat de "punt"toets wel snel kapot >:)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Slecht gamen met de cordless. Hij stottert soms.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

een draadloose muis heeft ook een heeelee kleine vertraging, voor de gamer al veel

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19

JSI

Op maandag 29 oktober 2001 23:40 schreef db het volgende:
Slecht gamen met de cordless. Hij stottert soms.
Heb ik ook wel eens last van, kan erg vervelend zijn.

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 00:43 schreef Jeroen_2002 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens last van, kan erg vervelend zijn.
ik ook.. dat je naar rechts loopt en dat hij hem ingedrukt houdt (de release niet doorgeeft) enige oplossing is jezelf aanleren om dan nogmaals op dat knopje te drukken

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik zelf heb een Logitech Navigator internet keyboard. De toets aanslag vinnik erg relaxt, de layout van het toetsenbord is ook erg mooi vooral vergeleken met de Microsoft toetsenborden die zijn echt lelijk om te zien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Cordless desktop pro is ergonomisch
de Andere niet..

Verwijderd

ik vind die zwart met silver er wel kewl uitzien van logitech maar is die ook met kabel ???

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op woensdag 31 oktober 2001 02:15 schreef Flamez het volgende:
ik vind die zwart met silver er wel kewl uitzien van logitech maar is die ook met kabel ???
Heb um afgelopen donderdag gehaald.. hoewel het zilvergehalte helaas tegen valt (had zo mooi bij mun sonies gestaan) en ie wat meer verschillen met de plaatjes heeft wel fijn boardje. Maar alleen zonder draadje. En je moet er een muis bij kopen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 14:14
Dat de Cordless Mouseman Optical hapert af en toe, lag bij aan de mn ondergronf, ik speelde namelijk op mn lichtblauwe bureua, en toen had ik idd last van, eerst knopje drukken voordat ik weer verder kon fraggen. Nu ik op de zijkant van mn pc kast speel, is dat probleem geheel verholpen, ik heb nergens meer last, geen vertraging nix...
Dus neem een witte ondergrond (pref ook glad) dat speelt veel beter en zonder vertraging.....
En ik ben ook van plan om een draadloos Logitech ramplank te kopen, omdat deze gewoon bagger is met typen (safeway)...
iig, Let's go fraggin'
Pagina: 1