neej das geen optie, maar goed ik heb ze van me andere muis afgesloopt en er met superlijm opgeplakt maar nou is het helemaal een janboel geworden.. hoe krijg ik superlijm eraf? spiritus werkte niet
Hehe, superlijm eraf... hmm.
Met brandspiritus kun je het wel shaken iig, probeer sterker spul... thinner ofzo (denk dat dat nog niet gaat).
Zoutzuur.. altijd leuk
Of verwarm het
Of koop gewoon een nieuwe muis... voor 50 piek heb je er weer 1
Met brandspiritus kun je het wel shaken iig, probeer sterker spul... thinner ofzo (denk dat dat nog niet gaat).
Zoutzuur.. altijd leuk
Of verwarm het
deze koste 120 piek.. euhhm nu kost hij 100.. hoe kan ik er dan voor 50 weer een hebben??Op dinsdag 30 oktober 2001 14:35 schreef Silicon Error het volgende:
Hehe, superlijm eraf... hmm.
Zoutzuur.. altijd leuk
Of verwarm het
dremelen ?
¯\_(ツ)_/¯
Nieuwe lenen van school.
(Techpost
)
(Techpost
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Zwaardere oplosmiddelen zou ik niet gebruiken, dan lost ook je muis opOp maandag 29 oktober 2001 21:22 schreef DKtje het volgende:
neej das geen optie, maar goed ik heb ze van me andere muis afgesloopt en er met superlijm opgeplakt maar nou is het helemaal een janboel geworden.. hoe krijg ik superlijm eraf? spiritus werkte niet
Misschien kun je 't nog glad schuren met een schuurpapiertje, 't is tenslotte toch maar de onderkant. Maar ik zou 't maar voorzichtig doen, want je lijkt me niet al te handig (no offence).
met een of anders iets er voorzichtig af krabben
en tjee hoe kun je er nou een klereboel van maken? zeker geen vaste hand
of idd verwarmen en dan met een platte schoeven draaier eraf krabben. verwarm het niet met vuur want als je al niet kan plakken dan vrees ik het ergste. neem een soldeerbout ofzo werkt altijd maar pas op voor je vingertjes

Zjemm
of idd verwarmen en dan met een platte schoeven draaier eraf krabben. verwarm het niet met vuur want als je al niet kan plakken dan vrees ik het ergste. neem een soldeerbout ofzo werkt altijd maar pas op voor je vingertjes
Zjemm
ik ben ook zwaar onhandigOp dinsdag 30 oktober 2001 16:34 schreef JAVA-Doctor het volgende:
[..]
Zwaardere oplosmiddelen zou ik niet gebruiken, dan lost ook je muis op
Misschien kun je 't nog glad schuren met een schuurpapiertje, 't is tenslotte toch maar de onderkant. Maar ik zou 't maar voorzichtig doen, want je lijkt me niet al te handig (no offence).
lach niet ik heb echt geen vaste hand..Op dinsdag 30 oktober 2001 16:39 schreef Zjemm het volgende:
met een of anders iets er voorzichtig af krabben
Zjemm
Bedoel je die bobbels? waardoor het beter glijd?
PLAKBAND is your friend
PLAKBAND is your friend
met papier mache kun je alles maken!!
ik heb ze er express afgehaald, werkt bij mij beter zonder
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Pagina: 1