[SP] Vraagje aan IceStorm

Pagina: 1
Acties:

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:45

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ok,

Ik zit me aan het volgende al een tijdje te irriteren. Sinds CS 1.3 uit is wordt er ongeveer elke dag een topic in SP geopend die gaat over de 'vieze vuile (insert random schelwoord) cheaters' en dan ze de game verpesten, en dat de poster al sinds Beta 1 speelt maar nu gaat kappen, blaat, blaat, blaat...

Ik snap best dat sommige mensen er ziek van worden maar als ik in WOS elke dag een topic open met dat ik ziek van Windows word gaan die ook op slot of de HK in.

Dus mijn vraag is of hier niet een policy voor kan komen, allemaal op slot of allemaal de HK in flikkeren ofzo

Misschien ben ik de enige die zich hier aan stoort, als dat zo is zeg het dan ff, en dan zal ik er in het vervolg omheen lezen, maar ik kan me voorstellen dat er meer mensen gek worden van dit geziek en het voegt helemaal niks aan het forum toe.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
imo ben je een beetje aan het overdrijven

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 09:38
zou ik niet zo snel zeggen rick_h. als je ff in spielerij kijkt zie je dat woutf eigenlijk wel gelijk heeft. iedereen wil natuurlijk zn ei kwijt over cheaters in cs, maar het wordt nou wel een beetje veel allemaal. miscshien gewoon 1 topic maken: 'reageer je hier af op cs cheaters' of zoiets

Maak je eigen poll

• Palomar
  • Niet online
misschien valt het mij dan niet zo op. Het is wel zo dat er af en toe een zo'n topic voorbij komt, maar ik stoor me dr niet zo aan.. vind het altijd wel leuk om te lezen/reageren..

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee je bent niet de enige die zich eraan stoort en ja ik ga er wat aan doen alleen dat wordt na mijn tentamens ;)

Sorry, ik moet gewoon weer even iets meer aandacht aan SP gaan besteden.