Weet er iemand waar ik juiste driver kan vinden om Quake te spelen met een SIS 6326 Videokaart. (Windows 98)
ik heb geen id, maar ik wens je alvast veel plezier 
Denk niet dat Q3 heel lekker zal draaien met zo'n "3d-kaart"
Denk niet dat Q3 heel lekker zal draaien met zo'n "3d-kaart"
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bestaat er geen site meer van SIS of zo, daar zullen wel de nieuwste drivers staan. Waarom lukt het niet om Quake te draaien met de drivers die je nu hebt?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Q3 zal echt voor geen meter gaan draaien op die kaart.
Zijn alleen maar brakke drivers, en het draait dan toch voor geen meter...
Koop een ander kaartje als ik jou was...
Zijn alleen maar brakke drivers, en het draait dan toch voor geen meter...
Koop een ander kaartje als ik jou was...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
check anders www.sis.com ff.
Probeer eens een Mesa OpenGL driver, zit wel in mijn S3 tweakdriver, ding heet OpenGL32.dll en plaats die in je quake3 directory.
Wordt wel een software renderer en je hebt VEEEEEL RAM nodig, aangezien ie alles met je CPU en RAM moet doen wat normaal door een videokaart gedaan wordt.
Wordt wel een software renderer en je hebt VEEEEEL RAM nodig, aangezien ie alles met je CPU en RAM moet doen wat normaal door een videokaart gedaan wordt.
ik heb die kaart weleens gehad maar die ondersteund volgens mij helemaal geen opengl. en aangezien quake3 opengl nodig heeft, zal het dsu niet gaan vrees ik
Catch a smile out there!
mesa?? wat is dat?
is dat een driver dat ervoor zorgt dat je wel opengl hebt terwijl je kaart dat niet is?
is dat een driver dat ervoor zorgt dat je wel opengl hebt terwijl je kaart dat niet is?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Pagina: 1