Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Als je een beetje creatief bent kan het met javascript
of anders met behulp van een java-applet...
Ik kan trouwens wel aanraden om op zoek te gaan naar een PHP/ASP-hoster (of zelf hosten) dan heb je veel meer mogelijkheden op het gebied van contentmanagement...
Ik kan trouwens wel aanraden om op zoek te gaan naar een PHP/ASP-hoster (of zelf hosten) dan heb je veel meer mogelijkheden op het gebied van contentmanagement...
=( Protected by witchcraft )=
Mag je mij gaan vertellen hoe je dat dan gaat opslaan...Op maandag 29 oktober 2001 21:29 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Als je een beetje creatief bent kan het met javascriptof anders met behulp van een java-applet...
Powered by Manetti (compiled by Jura)
Ben ik niet met je eens, een collega van mij heeft laatst een compleet javaapplet geschreven dat het op een of andere manier wel kan, ik zal wel eens navragen hoe hij het heeft gedaan... Was een soort van wysiwyg-editor.Op maandag 29 oktober 2001 21:35 schreef MrBrown het volgende:
[..]
Mag je mij gaan vertellen hoe je dat dan gaat opslaan...Zowel javaapplet als javascript draait clientside, en je moet toch op een gegeven moment al je mooi gebrouwen html ergens serverside neergooien... Dussuh, geen asp/php/servlets/coldfusion/perl/cgi (enz. enz.
) = geen online editing van page, ben ik bang..
=( Protected by witchcraft )=
als ik het zo hoor zou het dus beter zijn om te gaan zoeken naar een php hoster, maar welke raden jullie dan aan ? kheb absoluut geen zin in die popup gevallen namelijk.
en op welke manier is het dan heel simpel mogelijk om dat te bewerkstelligen met php ? ben zelf namelijk niet zo'n php/mysql held
en op welke manier is het dan heel simpel mogelijk om dat te bewerkstelligen met php ? ben zelf namelijk niet zo'n php/mysql held
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
De editor kan je bouwen ja, geen probleem... Gaat alleen om het opslaan, dan moet je toch echt serverside rechten hebben.Op maandag 29 oktober 2001 21:37 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, een collega van mij heeft laatst een compleet javaapplet geschreven dat het op een of andere manier wel kan, ik zal wel eens navragen hoe hij het heeft gedaan... Was een soort van wysiwyg-editor.
Of, ja, misschien (denk ik nu aan) kan je een javaapplet maken die een ftp connectie opent naar je account en op die manier de file wegschrijft op de server... Mmm, leuk projectje, maar eens mijn javaboekjes uit de kast halen...