Tijdens het updaten van mijn moederbord (supermicro) liep de computer vast. Na een telefoontje naar de comp. dealer kreeg ik te horen dat het geen probleem was en dat ze alleen maar ff de chip op het mboard opnieuw moesten branden. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat er een nieuw mboard in moet en dat ook de (interne) soundcard en modem kapot zijn gegaan. Nu ben ik niet echt een super expert, maar het kilnkt niet logisch in mijn oren. Kan iemand bevestigen dat het mogelijk is dat er andere onderdelen dan het mboard kapot kunnen gaan als je mboard update fout gaat.
bvd.
JMV
ps: Ik weet dat je beter geen bios update kan uitvoeren als je computer het goed doet, maar ik had met regelmaat reboots tijdens spellen, internet of wat dan ook...
ps2: Volgens deze zelfde computerzaak is mijn garantie ook vervallen omdat ik hun die bios flash had moeten laten doen... Beetje vreemd, of zijn jullie het daar niet mee eens?
bvd.
JMV
ps: Ik weet dat je beter geen bios update kan uitvoeren als je computer het goed doet, maar ik had met regelmaat reboots tijdens spellen, internet of wat dan ook...
ps2: Volgens deze zelfde computerzaak is mijn garantie ook vervallen omdat ik hun die bios flash had moeten laten doen... Beetje vreemd, of zijn jullie het daar niet mee eens?