2 pagina's via netwerk printer?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:22
Ik heb nu een netwerk en de server hefet een printer, gewoon een word document van 2 pagina's printen gaat goed maar wil ik een excel document langer dan 2 pagina's uitrpinten krijg ik de volgende melding

volgende bericht:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/davy.landman/printer%20error.gif

alvast bedankt :)

Verwijderd

Heb je aangegeven in Excel tot hoever je het wilt printen? (Print range) en alle marges goed ingesteld?

• Dala
Op maandag 29 oktober 2001 22:02 schreef Jorden het volgende:
Heb je aangegeven in Excel tot hoever je het wilt printen? (Print range) en alle marges goed ingesteld?
jep

Verwijderd

Dat is toch mooi... Jij bent dus nummertje: cp52976-a bij @Home ;) (of tenminste je server)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/davy.landman/printer%20error.gif

Op hoeveel staat je printergeheugen ingesteld op je server. Oftewel hoeveel kun je als backup hebben op je server??

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Heb je een volledig uitbedraadde lpt-kabel?? die HP's communiceren namelijk terug naar de pc, en daar heb je niet genoeg aan zo'n standaard printerkabeltje (daar zijn niet alle pennetjes doorverbonden). Of heb je er nog een scanner ofzo tussen zitten?? haal die er dan eens tussen uit.....wil nog wel eens helpen

iRacing Profiel

• Dala
Op maandag 29 oktober 2001 22:56 schreef nicoprevoo het volgende:
Dat is toch mooi... Jij bent dus nummertje: cp52976-a bij @Home ;) (of tenminste je server)

[afbeelding]

Op hoeveel staat je printergeheugen ingesteld op je server. Oftewel hoeveel kun je als backup hebben op je server??
kon je ook te weten komen via mijn ICQ
(DNS lookup naar mijn ip)

ik zal eens kijken is dat de functie spool eerst laten laden en dan pas uitprinten?
Pagina: 1