Ik heb dus een SB live al een tijdje met mogelijkheid tot het opnemen van minidisks erbij. Echter, geen kabeltje ofsow... Ik heb dus echt GEEN idee hoe ik nou van mn SB live kan opnemen direkt naar mn minidisk... Ik heb al op de site van creative enzo gekeken, en nix gevonden. Ik heel braaf een optisch kabeltje gekocht, maar ik krijg niet echt de indruk dat mn SB live digitale signalen creëerd enzo, aangezien ik GEEN idee heb in welk gaat ik die optische kabel zou moeten douwen dan!? (Er komt uit mn cd speler een rood lasertje als zijnde het signaal.. niet uit mn SB live)
Ik heb het ook bij een vriend van me geprobeerd, daar lukte het ook niet. Dus het ligt niet echt aan mijn kaart alleen (zelfs toen ie nog nieuw was werkte het niet =)) De computerwinkel zei dat er speciale kabeltjes voor waren, maar dat hij niet precies wist wat... En dus zoek ik nu naar het juiste kabeltje dat ik nodig heb... Of wellicht een andere oplossing (software-matig ?!)
Anyway, xou heel blij zijn enzo als ik nu mn (mp3)cd's op minidisk kan zetten
Thnx alvast
Ik heb het ook bij een vriend van me geprobeerd, daar lukte het ook niet. Dus het ligt niet echt aan mijn kaart alleen (zelfs toen ie nog nieuw was werkte het niet =)) De computerwinkel zei dat er speciale kabeltjes voor waren, maar dat hij niet precies wist wat... En dus zoek ik nu naar het juiste kabeltje dat ik nodig heb... Of wellicht een andere oplossing (software-matig ?!)
Anyway, xou heel blij zijn enzo als ik nu mn (mp3)cd's op minidisk kan zetten
Thnx alvast