Toon posts:

[JS] Script geeft error.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb 2 scriptjes gevonden die ik heb gecombineerd, nu is het probleem dat dit eingelijk gewoon moet werken. Er zijn voor zover ik het weet geen variablen en of defities gelijk en de scriptjes geven geen errors, maar samen werkt niet niet echt fijn.

Klik hier voor mijn scriptje.

Klik hier voor het 1e scriptje (werkend alleen)

Klik hier voor het 2e scriptje (werkend alleen)

-edit scriptjes removed edit-
PLS Help (sorry voor het verneuken van de layout :))

Verwijderd

Wat een code...
Hieruit debuggen zuigt zwaar, ik zal es verder kijken maar...

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 05:50
IK weet niet of je bekend bent met dhtmlcentral, maar je code komt dus daar vandaan. De goede mensen daar hebben ook een forum en daar vragen stellen hierover lijkt me een stuk handiger, de meeste mensen daar zijn namelijk bekend met deze scripts. Ik zal het hier proberen: http://www.dhtmlcentral.com/forums/forum.asp?FORUM_ID=4&CAT_ID=1&Forum_Title=DHTML+Scripts

Misschien kan ik zo zelf nog even kijken.

Nou ik zie er al een je hebt 2x een browser check en je maakt hier dus ook twee objecten van aan met dezelfde naam. Ik weet niet of dit een oplossing ids, maar kijk voortaan eerst even zelf in de code voor dat je het vraagt.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:33

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

In IE 6 zit een javascript-error-blater, die geeft de fout (soms, als hij niet te ingewikkeld is) weer. Ik heb ook een keer een debugger van microsoft gehad, misschien kun je daar iets mee.
:7

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• paragon
Ik heb er even naar gekeken(wilde namelijk weten of ik dat dhtml gebeuren nou echt snap :) ) en ik weet waar het aan ligt, maar je bent er niet meer dus het heeft geen nut. Zou je btw even dat helescript weg kunnen halen die linkjes zijn voldoende. Als je het wil weten reageer dan weer even op het topic.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 15:29

MAZZA

Barbie is er weer!

In Mozilla/Netscape zitten goeie javascript debugging tools..
Error: activePage has no properties
Source File: http://members.home.nl/erikjongen/x/both.html
Line: 104
Misschien kan je er wat mee :)

• paragon
Ik zie dus dat dit een dubbelpost is: [topic=301436/1/30]

En daar wordt al verteld wat je probleem is, waar ben je mee bezig. Mensen helpen je en je negeert het gewoon |:(

Van mij zou er minstens op een van deze 2 topics een slotje mogen.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

mja, ik heb zowiezo het gevoel dat Xtentic erg makkelijk topics opent... :(

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het is dubbel, ik vind het sneu als ik steeds m'n topic moet kicken maar okey.

Ik heb zelf al 2 dagen veel geklooid met het script, maar kan er niet uitkomen. Ook het activepage gedeelte waar mozilla een error vind moet goed zijn voor zover ik het nog begrijp.

sorry voor het dubbele topic :) indien nodig mag die andere op slot :)..

• paragon
Maar waarom werkt jet nou nog niet de oplossing is al aangedragen in het vorige topic. Het heeft echt te maken met de onload, je moet een functie maken die de 2 aparte init() functie van de sidescroller en pageslidefade aanroept.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanalles geprobeerd met onload="functie1(); functie2(); etc" maar dat werkt voor geen meter want de error blijft bestaan. ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb um daar ook maar eventjes gepost bij DHTMLCentral

:) klik op DHTMLCentral voor mijn vraag ;)

en let niet op me engels :D

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

't Is dus inderdaad al gezegd. Xtentic moet begrijpen dat als je niet probeerd wat mensen hier suggereren dat men dan wijnig zin heeft om verder nog suggesties te doen.

In de code waarnaar je verwijst ('mijn' scriptje) staat 2x een verwijzing naar onLoad. Dat werkt niet. Ik heb de rest van het script genegeerd om bovenstaande reden.

Ruim dat eerst eens op en mocht het dan nog niet werken, dan zijn er misschien nog mensen die meer suggesties willen doen...

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Xtentic:
Ik heb um daar ook maar eventjes gepost bij DHTMLCentral

:) klik op DHTMLCentral voor mijn vraag ;)

en let niet op me engels :D
Ja, en wat ze daar antwoorden is hetzelfde als wat men hier zegt... |:( :)

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 09:00 schreef Explore het volgende:

[..]

Ja, en wat ze daar antwoorden is hetzelfde als wat men hier zegt... |:( :)
Laten we hopen van niet :D maar je vind dat ik deze code eerst moet combinen?... dus van 2 scriptjes 1 maken bv?

• paragon
Op dinsdag 30 oktober 2001 08:43 schreef paragon het volgende:
Maar waarom werkt jet nou nog niet de oplossing is al aangedragen in het vorige topic. Het heeft echt te maken met de onload, je moet een functie maken die de 2 aparte init() functie van de sidescroller en pageslidefade aanroept.
Dit is echt de oplossing meer zeg ik er niet over. Slotje want het probleem is opgelost

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 09:26 schreef paragon het volgende:

[..]

Dit is echt de oplossing meer zeg ik er niet over. Slotje want het probleem is opgelost
Ok... slotje dan maar ik probeer wel wat anders te maken want dit loopt toch al in de soep. Ik snap er geen reet van en kan er jammer genoeg verder nix van maken..

slotje

-edit

dus bv dit
function loaditall() {
functie1();
functie2();
etc;
}

:?
edit-

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
function hetEne() {
   // code
}
function hetAndere() {
   // code
}

function doeSamen() {
   hetEne();
   hetAndere();
}

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 09:45 schreef Tizzwat het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
function hetEne() {
   // code
}
function hetAndere() {
   // code
}

function doeSamen() {
   hetEne();
   hetAndere();
}

Sjoe roel Tizzwat!!! :) TNX voor het leuke antwoord :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb denk ik wederom te vroeg gereageerd, ik heb het geprobeerd maar vagerdegewijs wil het niet werken ik speel wel verder en hoop op het beste.

Verwijderd

Topicstarter
Nu het volgende het scriptje dat aan het begin van dit topic staat werkt nu jawel het werkt maar niet in Internet Explorer, mischien dat ik een telage versie heb of juist een tehoge?..

Line: 233
Char: 36
Error: Niet geimplementeerd
Code: 0

Wat kan ik hier mee?

Verwijderd

Topicstarter
Onder MOZILLA werkt het perfect ;( wat doe ik nou fout :'(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

|:( |:(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 11:54 schreef BtM909 het volgende:
|:( |:(
Mooi antwoord alleen heb ik er nogal weinig aan ;(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op vrijdag 02 november 2001 11:58 schreef Xtentic het volgende:

[..]

Mooi antwoord alleen heb ik er nogal weinig aan ;(
3 posts, drie verschillende plekken waar men je naar de oplossing leid, lijkt er vervolgens op dat je er niks mee doet, dus ....

|:( |:( (no flame intended)

Ik ga dus niet eens moeite doen!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ik begrijp gewoon niet waar de error in zit al het hierbove is opgelost behalve dat het scriptje nu wel werkt in Mozilla en niet in Internet Explorer 5.0.

PLS help gewoon... tnx

• paragon
Ok ik heb hem werkend op ie6.0 hier. Je code is nog steeds een rotzooi. Ik had al veel erder verteld dat je 2x een browser check doet en ook 2x een browsercheck object aanmaakt. allemaal niet nodig:). Ik zal hem zo even online gooien en dan mag je de 7 verschillen zoeken:).

http://paragonxls.xs4all.nl/WebTest/Working.asp

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar een leek met Javascript ed ben en wil je bedanken, je voorbeeld staat niet online op dit moment omdat de server niet gevonden kan worden.

Toch bedankt!.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 november 2001 21:56 schreef paragon het volgende:
Ok ik heb hem werkend op ie6.0 hier. Je code is nog steeds een rotzooi. Ik had al veel erder verteld dat je 2x een browser check doet en ook 2x een browsercheck object aanmaakt. allemaal niet nodig:). Ik zal hem zo even online gooien en dan mag je de 7 verschillen zoeken:).

http://paragonxls.xs4all.nl/WebTest/Working.asp
Wederom bedankt, ik ga weer aan de slag! :)

TNX!

Verwijderd

Topicstarter
next, ik open maar geen topic en hopend op leuke goede antwoorden.

http://members.home.nl/erikjongen/test.html

is nu het scriptje werkend, alleen zit ik met een paar dingen, hoe krijg ik die lijn weg!?.... en hoe krijg ik die menu die daar boven zit mooi weg gewerkt met de pijltjes die daar bij zitten?, want nu ziet het er niet echt super mooi uit ;)

• paragon
Op zaterdag 03 november 2001 22:53 schreef Xtentic het volgende:
next, ik open maar geen topic en hopend op leuke goede antwoorden.

http://members.home.nl/erikjongen/test.html

is nu het scriptje werkend, alleen zit ik met een paar dingen, hoe krijg ik die lijn weg!?.... en hoe krijg ik die menu die daar boven zit mooi weg gewerkt met de pijltjes die daar bij zitten?, want nu ziet het er niet echt super mooi uit ;)
wwwt je wat jij eens moet doen een goede tutorial over ccs1/2 lezen en dan nog even wat tutorials over dhtml. Dan weet je dit zoort dingen zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb al wat gezocht en ben er mee bezig..

maar't duurt zo lang :)
Pagina: 1