Toon posts:

via kt266a voor de niet overclockers!Welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Epox (8KHA+), Gigabyte (GA 7VTXH), MSI (K7t Pro 2), Asus (Av7 266-E)
==============
Voor diegene die geen behoefte hebben aan overclocken, welke mobo met de kt266a is het beste?
Ik heb gelezen dat die problemen met de epox opgelost zijn door de bios te flashen en dat er veel problemen waren met de epox, omdat er 8kha mobo's zijn verkocht met oude chipset. Het had iets te maken met north en southbridge en dat als er ce op de chipset staat dat hij nieuwer is als ce.
Correct me if i'm wrong.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Het beste is natuurlijk altijd moeilijk voor iedereen. Wat iedereen zelf heeft is altijd het beste. lol ;) not
Kwa performance zijn de EPOX en het ASUS de beste performers.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Topicstarter
Epox schijnt wel stabiel te zijn en is goedkoop.
Weet iemand of de ondersteuning goed is? Bios updates bijv.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
die laatste bios flash van epox heeft nogal wat bugfixes
inclusief het bekende installeren van windows xp als je een asus v8200 hebt
ik krijg met mijn huidige kt7-raid xp er met geen mogelijkheid op :(

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 20:38 schreef Rick2001 het volgende:
Het beste is natuurlijk altijd moeilijk voor iedereen. Wat iedereen zelf heeft is altijd het beste. lol ;) not
Kwa performance zijn de EPOX en het ASUS de beste performers.
Ho ho ho, we hebben de Abit nog niet gezien.

De KG7-RAID was al "The best Socket-A DDR Motherboard ever" :)

Verwijderd

w8 een tel op de ecs kt266a, hiervoor heb ik de ecs k7vta3 achter m'n flopydrive gehad, superbord!
die kt266 was maar 230 piek, en de kt266a chipset is cheaper, dus iets van 200 piek voor een rotsstabiel kt266a mobo'tje....
wordt een hit, mark my words

Verwijderd

voor stabiliteit kiezen --> MSI

die halve procent snelheid die je inlevert merk je niet eens...

(Dat haal je wel in omdat je niet 2x daags hoeft te rebooten :P )

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Ik heb hier de MSI en de Gigabyte. De Gigabyte is hier stabieler (0 reboots) dan de MSI (2 reboots tot nu toe en een hardnekkige PS/2 muis gevonden door WinME terwijl die er niet is). Bovendien is de Gigabyte goedkoper en heeft hij LAN en sound. Als je RAID wilt, dan is de versie van MSI met raid een goede keus (R suffix).

Verwijderd

Absoluut de Epox. Na de flash is het absoluut een snel, en stabiel MoBo. XP en V8200 en het loopt als een tierelier. Nog niet één keer gereboot.

Echt een klasse MB :D . En ik was 100% asus fan .... 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt de epox dus.. thx
Pagina: 1