Toon posts:

Dell p1110 bij MediaMarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week zag ik bij MediaMarkt een Dell P1110 21" Trinitron monitor voor 1200 piek. Dit leek me echt een koopje :9~

Ik zoek een nieuwe 21" monitor en zat al te denken aan een Eizo F931 (wel duur maar dan heb je ook wat). Ik zoek een monitor waar ik lang kijkplezier van kan hebben (minstens 5 jaar zonder problemen).

O ja, ik heb nu een Asus V7700 GF2 GTS (nog geen 2 maand oud). De beeldkwaliteit schijnt bagger te zijn in hoge resoluties? Ik wil graag in min. 1280*960 @100 Hz of liefst 1600*1200 @85 Hz draaien met een scherp beeld 8-)

Een paar vraagjes:
- weet iemand de specs? Ik ben er intussen achter dat er een Sony beeldbuis in zit.
- Is die Dell de moeite waard en vergelijkbaar met de Eizo?
- Is het een goed idee om de kaart in te ruilen voor bv een Radeon 8500?

Alvast bedankt voor de reacties!

(edit: ff de vragen netjes op een rij gezet :) )

Verwijderd

Ik kan em 2e hands voor 1050,- krijgen, maar dat is dus niet echt goedkoop blijkt dus.

De HP P1110 is dat dezelfde moni als de Dell P1110?
Ze hebben beiden een sony beeldbuis met, op de resoluties na, identieke specs.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Ben zelf ook opzoek naar een 21-22" monitor... maar als je een beetje gaat zoeken en lezen zal je zien dat zowel Sony als Eizo nooit de beste zijn ondanks de naam, ze komen wel hoog maar zijn het net niet.
Na veel zoekwerk blijken de volgende erg goed tezijn:

- NEC 1355x
- NEC 1375x
- Mitsubishi 2060u
- Samsung 1200NF
- Hitachi (ben alleen het type nr. kwijt, staan niet eens in de pricewatch net als de Mitsu)

Zelfs de Sony F520 en de eizo T962 scoren niet beter in tests.

Dell maakt redelijke tot goede monitoren, zullen voor dat geld geen super dingen zijn.

Verwijderd

Ik heb de Dell p991 19" Trinitron..

Superfijn beeld, kwam in april als beste uit de test van 10 monitoren... zat geen sony bij... aangezien die toch helemaal de beste is...

Go for the dell 21"! :D

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Zag 'm laatst ook staan bij de MediaMarkt, als ik al niet een 22" had, zou ik 'm direct gekocht hebben :) Hele goede monitor met 0.24dp Trinitron. Heb ze ook op m'n werk en ze geven puik beeld, zeker geen miskoop (als je die twee damperwires niet bezwaarlijk vindt)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.