Vorige week zag ik bij MediaMarkt een Dell P1110 21" Trinitron monitor voor 1200 piek. Dit leek me echt een koopje
Ik zoek een nieuwe 21" monitor en zat al te denken aan een Eizo F931 (wel duur maar dan heb je ook wat). Ik zoek een monitor waar ik lang kijkplezier van kan hebben (minstens 5 jaar zonder problemen).
O ja, ik heb nu een Asus V7700 GF2 GTS (nog geen 2 maand oud). De beeldkwaliteit schijnt bagger te zijn in hoge resoluties? Ik wil graag in min. 1280*960 @100 Hz of liefst 1600*1200 @85 Hz draaien met een scherp beeld
Een paar vraagjes:
- weet iemand de specs? Ik ben er intussen achter dat er een Sony beeldbuis in zit.
- Is die Dell de moeite waard en vergelijkbaar met de Eizo?
- Is het een goed idee om de kaart in te ruilen voor bv een Radeon 8500?
Alvast bedankt voor de reacties!
(edit: ff de vragen netjes op een rij gezet
)
Ik zoek een nieuwe 21" monitor en zat al te denken aan een Eizo F931 (wel duur maar dan heb je ook wat). Ik zoek een monitor waar ik lang kijkplezier van kan hebben (minstens 5 jaar zonder problemen).
O ja, ik heb nu een Asus V7700 GF2 GTS (nog geen 2 maand oud). De beeldkwaliteit schijnt bagger te zijn in hoge resoluties? Ik wil graag in min. 1280*960 @100 Hz of liefst 1600*1200 @85 Hz draaien met een scherp beeld
Een paar vraagjes:
- weet iemand de specs? Ik ben er intussen achter dat er een Sony beeldbuis in zit.
- Is die Dell de moeite waard en vergelijkbaar met de Eizo?
- Is het een goed idee om de kaart in te ruilen voor bv een Radeon 8500?
Alvast bedankt voor de reacties!
(edit: ff de vragen netjes op een rij gezet