Vanmiddag heb ik in mijn systeem 128 MB RAM erbij gezet, nu werkt dat wel, maar werkt mijn modem opeens niet meer. Nieuwe internetkabel geprobeerd, kan nog steeds niet inbellen. Ik krijg geen kiestoon, dus ik weet zeker dat het aan mijn modem ligt. Valt hier nog iets aan te doen of moet ik een nieuwe modem kopen?
Dat probleem heb ik ook gehad!
Ikke de helpdesk bellen en ze zeiden dat ik hem gewoon naar de winkel kon brengen waar ik hem kocht!
Hun hem opsturen, toen ie weer terug kwam zeiden ze dat het door de bliksem kwam.
Dus ik naar de verzekering en ja hoor ik mocht een nieuwe modem kopen op hun kosten!
Nu heb ik een modem van Billion 56k met conexant chipset
Ieder keer wanneer ik in wil bellen kan kan de windows de modem niet vinden en moet ik de modem verwijderen en de pc opnieuw opstarten!
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ikke de helpdesk bellen en ze zeiden dat ik hem gewoon naar de winkel kon brengen waar ik hem kocht!
Hun hem opsturen, toen ie weer terug kwam zeiden ze dat het door de bliksem kwam.
Dus ik naar de verzekering en ja hoor ik mocht een nieuwe modem kopen op hun kosten!
Nu heb ik een modem van Billion 56k met conexant chipset
Ieder keer wanneer ik in wil bellen kan kan de windows de modem niet vinden en moet ik de modem verwijderen en de pc opnieuw opstarten!
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Het modem in een ander slot prikken, misschien?
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
ander slot werkt ook niet
. Ben al hele dag aan het kloten, heb het nu wel gehad. Ik probeer morgen wel met een modem van een vriend
Werkt t wel als je die 128 mb er weer uit haalt??? misschien dat die chips op je modem de chips van je geheugen niet pruimen
Op maandag 29 oktober 2001 23:08 schreef kroegtijger het volgende:
Werkt t wel als je die 128 mb er weer uit haalt??? misschien dat die chips op je modem de chips van je geheugen niet pruimen
ook gedaan
Ik ga nu maar proberen een oude modem erin te zetten, ten minste als ik de drivers kan vinden
. Weet nog steeds niet of mijn modem echt kapot is.
Ik ga nu maar proberen een oude modem erin te zetten, ten minste als ik de drivers kan vinden
Pagina: 1