Omdat ik een gezellige lompe desktop case heb die hiernaast me op een tafeltje bivakkeert, wil ik hem modden. Want wat is het grote probleem:
Aan de achterkant zitten 3 schroeven die ik los moet halen en dan zit hij nog eens helemaal met lipjes vastgeklemd. Ik moet hem altijd helemaal van zn plaats halen en met veel moeite mishandelen om hem open te krijgen. No fun als je even een stukje hardware wilt vervangen dus
Nu ben ik van plan een groot vierkant gat uit de bovenkant te zagen/dremelen.
Daarop wil ik met scharniertjes een klep maken van metaal/plexiglas.
Moet ik een dremel gebruiken of een metaalzaagje en flink vijlen? Btw, ik laat het mijn vader doen

Wordt de case onstabiel als ik zo'n groot vlak eruit haal?
Wat kan ik het beste voor bovenkant nemen? Plexiglas ziet er errug
uit, vooral als ik er ook nog een draak of tribal op zet. Daarentegen is een metalen klep ook wel weer mooi, en dan kan ik het logo weer beter zien. Als ik metaal neem, kan ik dat regelen van mn pa... maar ik kan het natuurlijk ook uit een oude (niet vergeelde) case halen, dacht ik zo.
Heeft er iemand een paar wijze woorden voor deze chick?
Aan de achterkant zitten 3 schroeven die ik los moet halen en dan zit hij nog eens helemaal met lipjes vastgeklemd. Ik moet hem altijd helemaal van zn plaats halen en met veel moeite mishandelen om hem open te krijgen. No fun als je even een stukje hardware wilt vervangen dus
Nu ben ik van plan een groot vierkant gat uit de bovenkant te zagen/dremelen.
Daarop wil ik met scharniertjes een klep maken van metaal/plexiglas.
Moet ik een dremel gebruiken of een metaalzaagje en flink vijlen? Btw, ik laat het mijn vader doen
Wordt de case onstabiel als ik zo'n groot vlak eruit haal?
Wat kan ik het beste voor bovenkant nemen? Plexiglas ziet er errug
Heeft er iemand een paar wijze woorden voor deze chick?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs