Hmz, je geeft er zo te zien aan de links, gewoon de Pin mee aan en dus niet de Pin-priority (die staat vast op 990 en dus niet > 1000).
Als je die pin-priority niet mee kan geven met apt (zonder de pref-file), dan zal een downgrade op deze manier dus niet gaan lukken.
[ver OT]
Ik zie net dat je Technische Informatica studeert. Ik heb zelf ook plannen in die richting, maar weet nog niet duidelijk waar. Zou je kunnen vertellen (of mailen) waar je op kunt letten en wat er allemaal positief/negatief is waar je studeert? Zou ik erg blij mee zijn. (Mochten er anderen zoiets doen, geldt natuurlijk hetzelfde.)
[/ver OT]
Euhmm...
Sja, begin er maar niet over.
Ik heb er bijna 3 jaar rondgehuppeld (op de TU/e) en ik heb naast m'n studie wat te veel met andere dingen beziggehouden.
Eind Januari, ga ik dan ook beginnen aan een andere informatica opleiding. Meer op de praktijk gericht. Tot die tijd doe ik even wat rustiger aan en zoek even wat dingetjes uit voor mijzelf

Persoonlijk vond (en vind) ik Technische Informatica aan de TU/e nogal saai en weinig uitdagend. Heel veel theorie, die mij op den duur gewoon enorm tegen ging staan (en zo denken meer van mijn vrienden er helaas over).
Kortom het is echt een wetenschappelijke opleiding. Bedenk je dat heel goed, voordat je eraan begint
Het is wel zo, dat tegenwoordig er veel meer project-werk (Ontwerp Gericht Onderwijs. in het kort OGO) is. Elk trimester zit er de eerste 2 jaar wel een OGO-project bij; dat maakt het in ieder geval wat meer praktijk gericht. Echter ik ben nog van de generatie waarin dat niet het geval was. Verder worden tegenwoordig steeds meer vakken aangepast (veelal vereenvoudigd) en wat interessanter gemaakt. Tja en aangezien de meeste mensen op die Technische Informatica studeren geacht worden om nieuwe technologieen te ontwikkelen, terwijl ze eigenlijk nauwelijks daadwerkelijk programmeer ervaring hebben, heb ik besloten voor mezelf om een andere opleiding te gaan volgen.
Programmeren vind ik toch nog altijd het leukste
De keuze voor Eindhoven heb ik puur gemaakt, omdat ik Eindhoven een leuke stad vind en ik er altijd dichtbij in de buurt gewoond heb. Verder stond de TU/e mij ook gewoon wel goed aan.